actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Sprekende Beelden > Foto van de week
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24th October 2007, 12:59
Sven De Pooter Sven De Pooter is offline
Registered User

moskou

Is dit nog een metro? het is juist een museum. dus voor diegene die eensgraag gratis naar een museum gaan: ga gewoon naar de metro van moskou. iedereen vind er wel zijn smaak. het enege minpunt is misschien wel het koude weer.

greetz,
sven
Met citaat antwoorden
Oud 6th November 2007, 21:39
kevin pluym kevin pluym is offline
kevin pluym

Exclamation

Ik lees verschillende reacties op de metro van Moskou sommigen vinden het prachtig anderen decadent en pure geldverspilling. Deze laatste groep wil ik wel even op iets attent maken. Ten eerste is de Metro van moskou geboud in communistische tijd (in 1932 starte men met de werken.). En moeten we dus de situatie van toen bekijken en niet de situatie van vandaag. Verder vind ik dat de metro van Moskou een prachtige vertolking is van de communistische idealen. De metro is er immers voor iedereen en de armen eerst!!! Vandaag de dag telt de Moskou’se metro op weekdagen gemiddeld 10 miljoen passagiers. De communistische leiders hadden destijds ook voor een eenvoudige metro kunnen kiezen (het bespaarde geld was dan misschien naar paleizen voor hen gegaan.) maar hebben dit volgens mij niet gedaan om de volgende redenen. Zij zagen een grootse toekomst voor de Sovjet Unie. En omdat ze als communisten veel belang hechten aan gelijkheid hebben ze waarschijnlijk gekozen voor het uitbouwen van zulk prachtig metro net. Zo kon/kan immers iedereen genieten van de welstand waar zij van droomden, en word luxe voor iedereen en niet alleen de leiders bereikbaar. Slechts weinig kapitalisten hebben hun arbeiders ooit zoveel luxe gegund.
Met citaat antwoorden
Oud 8th November 2007, 01:33
Sepp's Avatar
Sepp Sepp is offline
Registered User

Geweldig! Echt schitterend, en ik die dacht dat het station van Antwerpen al iets had... Kevin heeft al gepost, dus net zoals in de klas, heb ik daar niets aan toe te voegen!
Met citaat antwoorden
Oud 8th November 2007, 11:30
jan voorspoels jan voorspoels is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door kevin pluym
Ik lees verschillende reacties op de metro van Moskou sommigen vinden het prachtig anderen decadent en pure geldverspilling. Deze laatste groep wil ik wel even op iets attent maken. Ten eerste is de Metro van moskou geboud in communistische tijd (in 1932 starte men met de werken.). En moeten we dus de situatie van toen bekijken en niet de situatie van vandaag. Verder vind ik dat de metro van Moskou een prachtige vertolking is van de communistische idealen. De metro is er immers voor iedereen en de armen eerst!!! Vandaag de dag telt de Moskou’se metro op weekdagen gemiddeld 10 miljoen passagiers. De communistische leiders hadden destijds ook voor een eenvoudige metro kunnen kiezen (het bespaarde geld was dan misschien naar paleizen voor hen gegaan.) maar hebben dit volgens mij niet gedaan om de volgende redenen. Zij zagen een grootse toekomst voor de Sovjet Unie. En omdat ze als communisten veel belang hechten aan gelijkheid hebben ze waarschijnlijk gekozen voor het uitbouwen van zulk prachtig metro net. Zo kon/kan immers iedereen genieten van de welstand waar zij van droomden, en word luxe voor iedereen en niet alleen de leiders bereikbaar. Slechts weinig kapitalisten hebben hun arbeiders ooit zoveel luxe gegund.

volledig mee eens
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:43.