![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Wat vind jij van de nieuwe partij "het Vlaams Belang"? | |||
Ik vind het terecht en goed dat ze een nieuwe partij oprichten! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 63.64% |
Pff, het maakt mij allemaal niet zoveel uit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9.09% |
Ik vind het schandalig dat ze terug een nieuwe partij mogen oprichten!Ze zijn niet voor niets veroordeeld! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27.27% |
Stemmers: 22. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
bij deze: OPGELOST!
|
|
||||
|
||||
Dit is sowieso totaal geen reden tot ruzie of vetes.
Op den TD pakke we allemaal tegelijk een goei frisse pint! Cheers! ![]()
|
||||
|
||||
In mijn ogen was er helemaal geen ruzie hoor. ik voelde mij niet aangevallen en ik heb ook proberen duidelijk te maken dat het niet mijn bedoeling was om iemand aan te vallen dus er is echt geen probleem.
en roel, natuurlijk zijn er tussen ons nog grote verschillen, het zou idd nogal saai zijn in de wereld maar ik had gewoon nog niet veel mensen tegengekomen op dit forum die niet openlijk voor VB waren dus ik was positief verbaasd dat er leden waren die op dat gebied mijn mening deelden. of toch voor een stuk. Ik voel mij totaal niet snel aangevallen en ben veel te verdraagzaam dus ik denk er dan niet altijd aan dat er mensen zijn die zich (volledig te begrijpen trouwens hé) soms wel snel aangevallen voelen. Daarom wil ik bij deze ook ineens duidelijk maken dat ik totaal geen probleem heb met yannick, hoewel ik denk dat hij dit wel weet. Ik ga gewoon niet echt akkoord met zijn "politieke" standpunten en ik wist ook niet dat hij die standpunten had dus daarom dat dat mij een beetje verbaasde. Ik heb dit weeral verkeerd laten blijken waarvoor dan ook mijn excuses. Ik ben trouwens ook tegen het veroordelen van mensen op basis van hun meningen of standpunten, ze moeten er natuurlijk niet in overdrijven, mensen zoals Hitler durf ik wel openlijk te veroordelen want die gaan echt wel véél te ver. Maar dit even volledig terzijde... dus als iemand zich nog aangevallen voelt, gelieve dit nu te melden zodat ik mij nogmaals kan excuseren ![]() Ik zal in het vervolg wat beter op mijn woorden letten want het laatse wat ik wil doen is mensen tegen mij in het harnas jagen door een verkeerde woordkeuze. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Euh... Ik denk niet dat er hier zoveel mensen zijn die "voor" het VB zijn, helemaal niet zelfs. Ik geloof echter wel dat hier heel wat mensen zijn die het VB niet langer zien als de partij van de duivel; die aanvaarden wat 1 miljoen kiezers stemden en die bereid zijn de dialoog aan te gaan met die partij. Maar zouden ze er zelf ooit op stemmen? Dat is een heel andere vraag. De echte die-hard nationalisten voelen zich ongetwijfeld wel wat verwant met de Vlaamse tak van het Blok, sowieso, maar dat zijn mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in lectuur over het Vlaams Nationalisme door de jaren heen. Als je dat allemaal leest, dan krijg je sowieso ook heel wat informatie rond de praktijken van het VB (het VMO, Were Di, Protea, etc) omdat daar eigenlijk het begin van deze partij ligt. En met die informatie in het achterhoofd daalt onze achting niet een klein beetje. Maar wil dat dan zeggen dat ik, en anderen, die partij daarvoor moeten schandaliseren en negeren? Helemaal niet, er zijn genoeg VB'ers die wel de dialoog willen aangaan, die zich niet laten vereenzelvigen met de ultra-radicale tak (en het is geen geheim dat die zich vanzelfsprekend aangetrokken voelen tot...) en die zeer zeker bereid zijn tot compromissen. Ik zeg u nu wat ik ooit eens tegen een ander welgeacht forumlid heb gezegd, ik ben bereid het VB een kans te geven omdat ze die nu eenmaal verdienen door hun electoraal succes, maar ik zweer u op mijn plechtige communiezieltje dat als er ooit één van die zogenaamde fascistische puntjes waarheid wordt (en daarbij denk ik aan boekverbrandingen, inperking van de vrijheid van mening,...) - die volgens mij nooit werkelijkheid zullen worden, ik geloof er simpelweg niet in, maar ik stel het hier puur hypothetisch voor -, ik samen met u, schouder aan schouder zal staan om zulk onrecht te bevechten.
|
||||
|
||||
Amen , Kenny!
|
||||
|
||||
Zoals ik eerder al zei.. niet iedereen over dezelfde kam scheren..
![]() Maar laten we er nu over zwijgen.. Hoofdstuk afgesloten.. PS : kenny , prachtige uitleg
|
||||
|
||||
ik moet jef hierin wel bijtreden, ge kunt het wel mooi uitleggen (niet ironisch)
srry jef, ik zou ook graag het hoofdstuk afsluiten maar ik zit toch nog met een paar vragen. waarom die vlaamse leeuwen en NVA/VB logo(s) in de avatars? dit en het goed praten vh VB was voor mij de reden om te denken dat er veel VB-sympathisanten op dit forum ronddoolden. en waarom "zogenaamd" fascisme? Is het VB volgens jou onterecht voor racisme veroordeeld of ben je je van dat racisme bewust maar vind je dat niet belangrijk genoeg om je stem (als je natuurlijk überhaupt op het VB gestemd heb) te weerhouden? uw schouder moet ik niet hebben als het zover is, je kennis van al die zaken daarentegen... dit zijn gewone oprechte vragen, niet stiekeme indirecte beschuldigingen (dit ff om verdere misverstanden te vermijden) |
![]() |
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
![]() |
||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Vlaams Blok | Femme Politica | Politiek | 46 | 20th March 2005 23:34 |
test uw blokgehalte | Barst | Politiek | 6 | 13th August 2004 04:35 |
De kiezer heeft altijd gelijk? Ja, tarara! | Barst | Artikels & Boeken | 1 | 1st July 2004 03:55 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 11:50 |
Stand van zaken bij regeringsonderhandelingen | Barst | Politiek | 1 | 28th June 2004 21:03 |