actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Mag de overheid auto's van roekeloze chauffeurs in beslag nemen en verkopen?
Ja 4 40.00%
Nee 6 60.00%
Stemmers: 10. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 30th January 2007, 19:09
Hanne Van Ginneken Hanne Van Ginneken is offline
Registered User

Ik denk dat deze maatregel er voor zal zorgen dat er nog meer roekeloos rijgedrag gecreëerd zal worden. Als iemand dronken achter het stuur zit en de politie ziet naderen gaan vele chauffeurs vluchten om hun wagen niet kwijt te geraken. Mensen riskeren dan te veel en zullen gekke dingen doen om hun straf te onkomen. Dit was in het artikel ook al duidelijk dat mensen op de vlucht gaan om de politie af te schudden. Dit is ook uit een schrikreactie!
Ik vind een geldboete en een rijverbod zeer goede straffen. Verhoog bijvoorbeeld het rijverbod. In mijn ogen is dat de zwaarste straf omdat mensen dan pas merken hoe moeilijk het is zonder wagen. En op die manier hebben ze tijd genoeg om te bezinnen over hun fouten.
Met citaat antwoorden
Oud 30th January 2007, 21:03
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User

Auto's in beslag?

Ik las net het artikel over de overheid die auto's in beslag neemt van roekeloze chauffeurs of overdreven dronken chauffeurs.
Ik vind echt dat dit niet kan. Hoe kan je nu een auto afnemen van een arbeider die hier een lening van tien jaar op heeft. Ik zou veel eerder het rijverbod langer maken of de boete verhogen. Dus Hanne ik ben het volledig met je eens!
Groetjes van je PAV-maatje Bas
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:11.