![]() |
|
|
|||
|
|||
Voor mij mag die dag er zeker komen!! Ik vind dat in de lokalen in onze school de verwarming vaak veel te hoog staat!! Wat er voor zorgt dat het erg muf wordt in de klas! Een raam open zetten voor extra zuurstof en de verwarming op de hoogste stand is zeker geen oplossing!! Dus ik denk dat als de verwarming wat lager kan in de klassen we het uiteindelijk minder erg gaan vinden als er eens een raam open wordt gezet omdat het contrast dan niet meer zo groot is.
Ik denk dan ook aan opluchtscholen. Dit vind ik een erg goed initiatief omdat buitenlucht erg belangrijk is. En een warme trui bij aan is minder schadelijk voor de natuur dan telkens de verwarming op te zetten. |
|
||||
|
||||
Zet dan die verwarming toch gewoon af
![]() Dan krijg je wel eens wat gezaag, maar dat went wel ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |