|
||||
|
||||
zalig gewoon!
communiceren die mensen niet met elkaar seg?? wat een bedrijfsstructuur!
|
|||
|
|||
Nu heb ik goesting om dat ook eens te gaan proberen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar een nicht en een vriendin van mij werken in Herentals bij de Mac. En daar is deze truk zeer makkelijk denk ik.
Bij nader inzien zullen we het maar houden bij da bonnetje voor een extra happy meal he... |
|
||||
|
||||
best wel grappig, maar da durf ik echt ni
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga dat wel eens vertellen aan wat personen die er werken. EN eens vragen of ze zoiets eigenlijk wel ontdekken. Misschien denken ze enkel dat er iets fout is gelopen met de bestelling. Ik denk wel dat de persoon achter de 'fraudeur' wel zal gaan klagen dat hij niet krijgt wat hij besteld heeft. |
|
||||
|
||||
Heb het al meegamaakt.
Ik sta aan te schuiven bij de McDonalds, bestel 2 McFlurries (met speculoos), voor mij twee kerels in een auto. Die twee gasten krijgen hun bestelling, maar blijven staan. Die vrouw herkent die twee gasten niet meer, en geeft MIJN ijsjes aan die gaste. Ik kom aan.... Vrouw: 'ja, heeft u besteld aan het andere loket...?' Ikke: 'JA? MaarR GIJ HEBT MIJN BESTELLING AAN DIE TWEE GASTEN HIERVOOR GEGEVEN DENK IK!' (KOEI!!!! dacht ik er bij, niet verbale uitdrukking van dat moment) hehe |
|
||||
|
||||
Dit is mss een tip voor de bijna dagelijkse 'M' eters uit 1ilso
|
|
|||
|
|||
Zo lang ze mij maar niet betichten van medeplichtigheid is het niks. Ik wil niet aanzetten tot crimineel gedrag. Laat dat duidelijk zijn
|