actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Moto of moordmachines???
Moto's moeten ze verbieden! Gevaar op de weg en voor de biker. Enkel gemaakt om te racen... 1 7.69%
Dat laat me allemaal koud zolang ze mij maar niet storen is het goed... 5 38.46%
Moto's zijn cool! Ik ga me er zelf zeker 1 aanschaffen later... 7 53.85%
Stemmers: 13. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 28th October 2004, 02:06
Michai Geyzen's Avatar
Michai Geyzen Michai Geyzen is offline
Donkey!!

Citaat:
* motorrijden zonder beschermende kledij is crazy (idem mbt bijzitter)- als test: plaats je duim op de asfalt en schuif die vervolgens snel 20 cm achteruit - denk dan aan een val aan bijv. 50 km per uur...

Idd. Rijden zonder bescherming is niet echt veilig. Tegenwoordig (niet dezer tijden, maar in de zomermaanden natuurlijk) zie je meer en meer mensen in korte broek en zonder helm rijden. Is wel fout.

Citaat:
* motorrijden is niet echt een goedkope hobby (moto, kledij, helm, laarzen, handschoenen, verzekering, verbruik, onderhoud,...)

Idd,een dure zelfs. Maar tja, ik zie liever mijn geld aan bescherming verdwijnenen, dan dat ik er achteraf 1.365 kilo druiven kan gaan halen (die ik tevens niet in mijn eigen mond kan steken wegens geen armen meer) als ik in het ziekenhuis lig.

Maar ja, alles is duur tegenwoordig, en als je er voor werk, is alles mogelijk... Ik bespaar bijvoorbeld zeer veel op mijn auto: bier jaar geleden gekocht voor nog geen 25.000 franken, en hoe doet het noch steeds. Dus geld normaal voor auto --> nu naar moto.

Stevie, ik ben het eens met al jou stellingen... discussie over dit onderwerp gaat moeizaam verlopen!!
Met citaat antwoorden
Oud 28th October 2004, 02:11
Michai Geyzen's Avatar
Donkey!!

Spellingscontrole (misschien doen alvorens op de 'submit' knop de drukken...

verdwijnenen --> -en
dan dat ik er --> -er
er voor werk --> +t
bijvoorbeld --> +e
bier jaar --> b=v (alhoewel, den deze is een twijfelgeval)

Mooie leerkracht Nederlands...
Met citaat antwoorden
Oud 28th October 2004, 09:56
Stevie Stevie is offline
Registered User

motor link

Voor alle mogelijke en onmogelijke onderwerpen mbt moto's - kijk eens op deze link:

http://www.motor-forum.nl/forum/

Ik denk niet dat er één onderwerp is dat nog niet besproken is (gebruik zoekmachine)....

Michai, ik weet dat de stellingen misschien niet echt controversieel zijn, maar je hebt echt wel mensen die zonder beschermende kledij rijden, voor een eerste keer zonder lessen op een moto stappen, beweren dat rijden heel veilig is, enz... enz... laat ze maar in de aanval gaan...

ze durven misschien toch niet reageren...
Oud 30th October 2004, 14:24
Michai Geyzen's Avatar
Donkey!!

Hehe, ja, we zullen zien he! Ik hoop in ieder geval dat er enkelen (durven) reageren!

Met citaat antwoorden
Oud 1st November 2004, 17:06
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Oud 2nd November 2004, 15:49
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen

Stuur een bericht via MSN naar katleen
Ik heb geen problemen met motors zolang er op een verantwoorde manier mee wordt gereden! Maar dat is ook zo met auto's dus ik zie geen enkel probleem. Er zijn veel roekeloze bestuurders, zowel op de moto, auto als op de fiets
Met citaat antwoorden
Oud 3rd November 2004, 19:08
sophiekecools's Avatar
sophiekecools sophiekecools is offline
Registered User

Ik ken echter al verscheidene mensen die verongelukt zijn met een baanmachien dus daarom ben ik er nu niet echt voor te vinden, hoewel ik het wel leuk vind. Dit gaat veel sneller dan een zo'ne Goldwing bijvoorbeeld (lelijk geval mor kom, dat doet er nu ni toe)

uhum, kwerd ff niet goed toen ik dit las... Mijn ouders hebben alletwee een Goldwing 1500. Dit zijn prachtige machientjes! ok, het ziet er mss wat log uit, mr het gaat lekker goed vooruit en dan heb ik nog niet gesproken over de luxe die zo'n ding biedt (verwarmde handvaten, goei zeteltjes, armsteunen, cd-speler, cb, chauffage,...)

en trouwens, wat voor motor je hebt maakt niet uit, baanmachientje of tourmachientje, het hangt gewoon af vd bestuurder! meer kan ik hierop nt zeggen!
alles hangt af van je verantwoordelijkheidsgevoel en je rijstijl!!!!
Met citaat antwoorden
Oud 3rd November 2004, 19:10
sophiekecools's Avatar
Registered User

bescherming is idd heel belangrijk... hoewel ik wel moet toegeven dat wij met th meestal zonder deftige bescherming rijden, en dan toch zeker in de zomer... (dit durft zich wel eens beperken tot short, t-shirt en helm...:-s)
nu, als ik zelf ga rijden, zal ik er wel voor zorgen dat ik deftig aangekleed ben... wegens, nog te onervaren....
Met citaat antwoorden
Oud 23rd November 2004, 20:34
sophiekecools's Avatar
Registered User

[QUOTE=Davy V.H.]Wat flitste je daar voorbij op de autosnelweg? Was het een vliegende schotel? Een raket? Superman? Nee, gewoon een motorrijder die kickt op extreme snelheden... Tegen 260 km per uur op de weg?

--> allemaal fijn en wel, maar hoeveel automobilisten zouden er zich niet eens overgeven aan de snelheidsduivel????
--> en trouwens, we pikken er steeds de extreme gevallen uit! dus omdat er een heel aantal idioten op twee wielen rondscheuren, zijn alle motorrijders slecht en gevaarlijk...:-s
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:45.