![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Hoe groot is jouw ecologische voetafdruk? (0,8ha=India/9,5ha=USA) | |||
Minder dan drie hectare |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9.38% |
Tussen 3 en 3,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
9 | 28.13% |
Tussen 4 en 4,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18.75% |
Tussen 5 en 5,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15.63% |
Tussen 6 en 6,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3.13% |
Tussen 7 en 7,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12.50% |
Tussen 8 en 8,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3.13% |
Tussen 9 en 9,9 hectare |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3.13% |
Meer dan tien hectare |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6.25% |
Stemmers: 32. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Valt redelijk mee
Ik had een voet van 3ha, maar mss heb ik sommige punten iets te optimistisch ingeschat zodat het ook 3.5ha zou kunnen zijn.
Dergerlijk lage score had ik helemaal niet verwacht. Dus het zou in principe nog lager moeten kunnen... |
|
||||
|
||||
Ik heb er een véél gebruiksvriendelijkere gevonden.
Misschien niet zo perfect als deze, maar wel gemakkelijker in te vullen én interactief ![]() http://www.demorgen.be/voetafdruk/voetafdruk.html Ik scoorde trouwens 3.1, maar dat is wel berekend op míjn manier van leven. Mijn ouders durven wel eens kwistiger omspringen met stroom en verwarming ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Ditmaal 5,8...
Bedankt alvast voor deze idd gebruiksvriendelijke versie! ![]()