|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
De ultieme TEST !!! Man of vrouw
|
|
||||
|
||||
Ik heb een paar keer geprobeerd maar ik ben er super slecht in! Maar goe dat ik nog geen rijbewijs heb
|
||||
|
||||
Troost u: wél al een rijbewijs, en ook gebuisd... Maar ik vond de remmen niet...
|
|||
|
|||
Voor de verduidelijking:
Z is motor starten en stilleggen Pijltje naar boven is vooruit Pijltje naar onder is achteruit Om te remmen geef je gas in de andere richting... Links is links Rechts is rechts Gaat het nu lukken? |
|
||||
|
||||
Blijkbaar zou de laatste oefening de moeilijkste moeten zijn.
Blijkt dat ik dus weer een speciaal geval ben, want dat is de enige oefening waarbij ik de auto geparkeerd krijg!! ik zal hier nog maar wat oefenen voordat ik echt leer rijden he!
|
||||
|
||||
Hehe.. die had ik al geprobeerd Staat ook op site van 1ilso... Ik was er heel goed in Maar ja... in het dagelijks leven ben ik ook een krak in het auto-rijden hé
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde voor als Judith! De laatste oefening ging bij mij vlotter als de andere twee!
Da zal weer normaal zijn zeker voor meisjes ... |
|
||||
|
||||
amai amai
Wat een geluk dat in het echt nie alle auto's tuuten als je er tegen rijdt