|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
koning op bezoek in mooiste stad België
Koning bezoekt Hasselt en Genk
Koning Albert heeft woensdagvoormiddag een bezoek gebracht aan de openbare Vlaamse vervoersmaatschappij De Lijn in Hasselt. Hij bezocht het directiegebouw van de Lijn-Limburg naar aanleiding van de vijftiende verjaardag van de vervoersmaatschappij. De koning kwam omstreeks 10 uur aan in Hasselt. Na een bezoek aan het directiegebouw reisde de koning per bus naar de stelplaats van de Lijn-Limburg in Winterslag in Genk. Hij sloeg er een informele babbel met enkele chauffeurs van De Lijn. Volgens woordvoerder Peter Vandenbergh van de Lijn-Limburg verliep het bezoek van de koning zoals gepland. "De vorst kon met eigen ogen de positieve evolutie die de Vlaamse openbare vervoersmaatschappij de voorbije 15 jaar doormaakte vaststellen", aldus Vandenbergh. |
|
|||
|
|||
Ik vind Brugge mooier.
|
|||
|
|||
zijt ge dan al eens in Hasselt geweest?
|
|
|||
|
|||
eigenlijk niet bij mijn weten, ik zou niet weten wanneer, maar ik wist dat je dat zou zeggen, en dan kon ik antwoorden en zo geraak ik wel aan 35posts. Ik ben van plan om deze vakantie een vergelijkende studie te maken tussen beide steden.
|
|||
|
|||
Citaat:
heel subtiel kevin :d Citaat:
En ik voel het al aankomen, ik moet gids spelen zeker :d |