![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
sick!
MM...inderdaad, maar euhm...onzen hond doet da soms ook, ofnee, hij deed da vroeger soms ook (nu is em te vet om zichzelf op te heffen
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
ik zie het toch niet zitten om dit te doen met mijn hondje.
En neen ook niet als hij het initiatief neemt! Btw, een dier een pleziertje gunnen, is het niet zo dat enkel de mens seks heeft enkel en alleen voor het genot? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De mens en dolfijnen ![]() Naar het schijnt hé, maar ik vraag me toch af hoe die wetenschappers dát 'ontdekt' hebben ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die hebbe daar ne man uit Genk voor ingehuurd naar het schijnt! btw barst heeft deze post mij een extra puntje opgelevert? ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ah nee! Jij kan dat niet geweest zijn, aangezien in jouw posts constant de loftrompet over Hasselt wordt afgestoken... ![]() Maar ik val wel op dasspelden... ![]()
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet vergeten dat ik in genk geboren ben ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een post met een d/t-fout in? Dat zou me sterk verbazen ![]() ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Citaat:
De dag van een MONDELING examen RZL let ik niet zo op schrijffouten ![]() ![]() |