actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 31st May 2006, 19:59
Frederickx Frederickx is offline
Registered User

KV Kortrijk had eindronde moeten spelen

KV Kortrijk had eindronde moeten spelen volgens Arbitragehof
KV Kortrijk, en niet Verbroedering Geel, had de eindronde in tweede klasse moeten spelen. Dat oordeelde het Belgisch Arbitragehof woensdag. Het Arbitragehof volgde Kortrijk in de stelling dat de Koninklijke Belgische Voetbalbond de punten behaald tegen het failliete Beringen-Heusden-Zolder nooit had mogen schrappen.

Zonder de annulatie van de tegen Beringen-Heusden-Zolder behaalde punten zou Kortrijk op de derde plaats geëindigd zijn in de competitie, nu werd het vijfde.

"De KBVB handelde met de schrapping van de resultaten van Beringen-Heusden-Zolder tegen zijn eigen reglementen", zegt persattaché Eddy Soetaert. "Er moet een nieuw eindklassement opgesteld worden, waarin Kortrijk dan derde is. Het is nu natuurlijk te laat om de eindronde te laten herbeginnen. Het is wel duidelijk dat Kortrijk ernstige schade loopt door het mislopen van de eindronde. De club zal dan ook een fikse schadevergoeding eisen van de Koninklijke Belgische Voetbalbond."
Met citaat antwoorden
Oud 31st May 2006, 20:28
hans hans is offline
Registered User

Talking

Allemaal zever in pakskes. De Belgische competitie is voor een groot deel doordrongen van corruptie, maar ik zie Anderlecht of andere grote ploege niet in de probleme geraken. Trouwens als ik mijn verhaal goed gehoord heb, heeft de club Geel zelf niets te maken met het 'zogenoemde' omkoopschandaal. Een ex-bestuurslid zou die actie op touw gezet hebben dus snap ik niet waarom de club daar de schuld moet voor dragen. Op die manier straf je meer onschuldigen dan schuldigen.

Nu ja, gelukkig ben ik geen hevige supporter van het voetbalspelletje. Maar als steun aan een paar vrienden die dit wel zijn, is dit postje

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:26.