![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
boete
Dit is het eerste wat ik hierover hoor. Amai, dat kan ik niet geloven. Wij worden opgevoed om respectvol met iedereen om te gaan, maar de overheid zelf geeft het slechte voorbeeld. Wanneer gaat een persoon te traag? Staat er ergens een snelheid genoteerd? Hoe komt het dat ze deze oude man zo boeten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze oude VROUW werd - als ik zo wat tussen de regels lees - volgens mij beboet voor het feit dat ze zó traag ging dat ze uiteindelijk door het rode licht is gewandeld. Wat in feite wettelijk een overtreding is ![]() Kijk wel eens even naar waar dit voorval zich afspeelde... ![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Dit vind ik echt overdreven, dat moesten ze nu bij ons eens invoeren. Oudjes (oude mensen) kunnen nu éénmaal niet snel wandelen. Iedereen van ons wordt toch oud. En ik snap wel dat ze het verkeer hinderde, maar dan vind ik maar dat ze hier rekening mee moeten houden en de lichten langer op rood moeten laten staan.
|