|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Apple komt met fix voor 'aanraakziekte'
Apple heeft een oplossing gevonden voor iPhone 6 Plus telefoons wiens aanraakschermen nie meer werken. Gebruikers kunnen de smartphones tegen betaling laten herstellen.
Apple komt met fix voor 'aanraakziekte' Apple is begonnen met een dienst die iPhone 6 Plus-telefoons met 'aanraakziekte' herstelt. Het probleem kreeg die naam nadat bleek dat de aanraakschermen op sommige 6 Plus-telefoons na verloop van tijd niet meer responsief zijn. Verschillende gadget sites hebben het probleem toegeschreven aan een fabricagefout. Volgens Apple zelf gaan de schermen van sommige iPhone 6 Plus telefoons flikkeren of krijgen ze problemen met de Multi-Touch functie wanneer het toestel enkele keren is gevallen. Het biedt nu wereldwijd een hersteldienst aan voor zo'n 150 euro, alleen voor iPhone 6 Plus telefoons die nog 'in goede staat' zijn. Bron: De Knack, Apple komt met fix voor 'aanraakziekte', 21/11/16, http://datanews.knack.be/ict/nieuws...mal-779127.html Eigen mening: Ik vind dit lachendwekkend. De titel zegt dat het gaat beteren. Dat ze het probleem gaan oplossen maar niets is waar eigenlijk. Ze gaan de iPhone maken wanneer het nog zinvol is voor de iPhone te maken. Dat is goed gezien want wanneer is een iPhone nog in goede staat ? Als je iPhone in goede staat is dan laat je die normaal gezien niet maken... dus hier heb ik echt nog mijn vragen bij. |