![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit een zeer positieve evolutie en ik hoop dat nog meer en meer Belgen kraantjeswater gaan drinken.
Vroeger had kraantjeswater het imago van vuil en ongezond te zijn, maar tegenover andere landen is ons kraantjeswater zo zuiver dat we het bijna naast de merkwaters in de supermarkt kunnen verkopen. Het is ongelooflijk dat wij kraantjeswater kunnen drinken zonder bang te zijn om er ziek van te worden. Dit is in vele landen ondenkbaar. Dus waarom zouden wij daar niet van profiteren? Sinds een paar jaar drink ik zelf ook regelmatig kraantjeswater en ik vind de smaak zeer goed meevallen. Het smaakt anders, maar je wordt er snel aan gewend. |
|
|||
|
|||
Zoals Jonas zegt worden hier inderdaad veel plastic flessen mee uitgespaard en het kan misschien ook zijn dat meer Belgen kraantjeswater gaan drinken zijn. Maar volgens mij zijn er ook nog héél veel Belgen die veel frisdranken drinken en deze zijn ook verpakt in plastic flessen of blikjes of ...
Het is wel positief om weten dat we kunnen drinken van water van de kraan. Zo kan water in flessen dat hier in ons land teveel is misschien worden gebruikt voor elders waar weinig tot geen drinkbaar water is. |