actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th December 2014, 11:00
Carine.Smets Carine.Smets is offline
Registered User

Michelle Martin zoekt stageplaats

Rechtenstudente Michelle Martin is op zoek naar een stageplaats om gedurende zeven weken aan de slag te gaan bij een bedrijf of zelfstandige. Dat schrijft La Meuse.

De ex-vrouw van moordenaar Marc Dutroux enkele jaren geleden onder strikte voorwaarden uit de gevangenis vrijgelaten. Na vergeefse pogingen te hebben ondernomen om in de verzorgingssector aan de slag te gaan, koos Michelle Martin voor een drie jaar durende bacheloropleiding in de Rechten. Dat doet ‘Thérèse Martin’, zoals zij in de school heet, via een avondschool in Namen.

Veel medeleerlingen dachten dat Martin er niet veel van zou bakken, maar tot ieders verbazing mocht Martin na twee succesvolle herexamens doorstromen naar het tweede jaar. Ze hoopt op het einde van de rit een job te kunnen vinden als medewerkster bij een notaris of in een advocatenkantoor.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141218_01435906

Mening: Dat zij niet in de verzorging terecht geraakte kan ik misschien wel begrijpen. Iedereen weet wat zij de kinderen toen heeft aangedaan. Velen hebben misschien schrik dat zij terug in staat is zulke dingen te doen. Maar ik bewonder haar wel dat ze de moed niet heeft opgegeven en dat ze is gaan studeren. Hieruit denk ik dat we kunnen besluiten dat ze haar leven een nieuwe wending wil geven en dat ze met een propere lei wil beginnen. Ik denk dan wel dat we haar een kans moeten geven, maar men zal haar wel voldoende moeten begeleiden. Ik hoop natuurlijk ook, dat wanneer zij terug in contact komt met zulke feiten wanneer zij op een advocatenkantoor kan beginnen werken, ze niet terug hervalt in haar oude persoontje.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:14.