|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Hallucinant! Zo veel kost een meisje van negen jaar op slavenmarkt IS
Een document van IS dat een Irakese website in handen heeft gekregen, doet uit de doeken hoe de prijszetting van de slavinnen in mekaar zit. Hoe jonger de vrouw, hoe meer ze kost.
De terreurbeweging heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze vrouwen van minderheidsgroepen ontvoert en tot slaaf maakt. Maar Iraqinews.com meldt nu op basis van het verkregen document dat de slavenmarkt zowat is ingestort en dat heeft uiteraard een negatieve weerslag op de inkomsten van IS. Vandaar dat de Islamitische Staat heeft beslist om vaste prijzen te plakken op de hoofden van de vrouwen afhankelijk van hun leeftijd. Een Christelijke vrouw of Yezidi tussen 40 en vijftig jaar oud is omgerekend slechts 34 euro waard. Een meisje tussen één en negen jaar kost vier maal zo veel, wat overeenkomt met zo'n 140 euro. Het document stelt ook dat individuen niet meer dan drie vrouwen mogen kopen, uitgezonderd buitenlandse strijders afkomstig van Turkije, Syrië of de Golfstaten. Deze week doken er ook al beelden op van jihadisten die in Mosul onderhandelen over de meisjes. Daaruit valt op te maken dat Yezidi's met groene en blauwe ogen duurder blijken te zijn. Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...nmarkt-IS.dhtml Eigen mening: Ik vind dit ronduit walgelijk. Ik heb er geen andere woorden voor. De situatie daar word erger met de dag. Ik vind dat daar dringend drastisch ingegrepen moet worden. Het aantal slachtoffers is niet meer bij te houden en dan nog zaken zoals dit, vrouwen en meisjes die verkocht worden om het slaafje te worden van iemand. Walgelijk... Daarnaast snap ik ook niet dat je dit als mens goed kan keuren en dat je effectief betaald voor zo een vrouw of meisje. Dit is nog maar is het bewijs dat oorlog het beest in de mensen naar boven haalt. |