|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
17-jarige sterft na drugsexperiment
HERENTALS - Een 17-jarige student uit Herentals is gestorven bij een uit de hand gelopen experiment met drugs. Samen met drie vrienden zat Tom afgelopen weekend in een chalet in Blaimont, bij Dinant. Ze namen er drugs van slechte kwaliteit in. De jongen stond niet gekend als een druggebruiker.
'Tom had zo naar het weekend uitgekeken', zegt zijn zus Sara (20) vandaag in Het Nieuwsblad. 'Gewoon om eens uit te blazen. Na het afwerken van zijn humaniora op het Technisch Instituut Scheppers had hij zich in Leuven ingeschreven voor de universiteit.' Dus trok Tom met drie vrienden, twee jongens en een meisje, naar de Ardennen. Zaterdagavond bouwden ze een feestje, waarbij slechte drugs genomen werden, Tom in een coma belandde en uiteindelijk ook overleed. Bron: www.nieuwsblad.be Datum: 1/10/2013 tijdstip:03.00 Eigen mening: Ik heb dit artikel gekozen omdat dit toch wel redelijk vaak gebeurd de laatste tijd bij jongeren. Ik vind zelf dat drugs iets is waar je best van weg kan blijven. Deze jongen heeft met zijn vrienden slechte drugs genomen en we zien het resultaat. De jongen is nu overleden en heel de buurt is in diepe rouw want de jongen was zeer gekend in Herentals en omstreken. Dus ik hoop dat andere jongeren als ze dit lezen stoppen met drugs want het is voor niets goed. |