actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th August 2013, 15:20
H*ndrik.Peeters H*ndrik.Peeters is offline
HP

‘Syrië zal overwinnen’

Bij een confrontatie met de Verenigde Staten zal ons land als overwinnaar uit de bus komen, maakt de Syrische president Bashar al-Assad zich sterk. Dat schrijft de Libanese krant al-Akhbar.
‘Sinds het begin van de crisis wachten we op het moment dat onze echte vijand zich kenbaar zal maken’, zo zou Assad aan Syrische verantwoordelijken hebben verklaard.

‘Ik weet dat het goed zit met jullie moraal’, richtte hij zich tot zijn medewerkers. ‘Ik weet dat jullie er klaar voor zijn het hoofd te bieden aan elke vorm van agressie, en het vaderland te beschermen. Het gaat om een historische confrontatie waar wij als overwinnaars zullen uitkomen.’

Assad lijkt niet bang voor een aanval van een westerse coalitie, wellicht geleid door de Verenigde Staten. Het Westen bereidt een interventie voor nadat de Syrische oppositie het Assad-regime beschuldigde van een gifgasaanval op 21 augustus in Damascus.

bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20130829_00713285

mening :

De spierballen van Syrië worden getoond en ze zullen de grote overwinnaar zijn als er oorlog komt tussen de VS en Syrië.

Ik herinner mij tijdens de invasie van Irak van 2003 een zekere vertegenwoordiger van Saddam Hoessein , beter bekend als Comical Ali, zeggen in de media "They are trapped in the country, they are trapped and not near Baghdad". dat zelfde jaar viel het standbeeld van Saddam Hoessein te Baghdad.

Ik denk dat als ik dieper in de geschiedenis ga graven er nog voorbeelden opduiken.

Dit lage vorm van propaganda laat blijken dat u enorm zwak staat en klaar bent om uitgeschakeld te worden, Mr. Assad. Ik denk dat het beter is als u kijkt naar Irak, Afghanistan en andere landen om te zien wat de Amerikaanse "freedom" fighters doen met uw land. Ze komen in eerste instantie voor het land te bevrijden van tirannie. Daarna krijg je ze ook niet meer uit uw land.

om maar een quote te citeren uit een film : "Why should I trade one tyrant one mile away for three thousand tyrants one mile away?"

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:27.