|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Dewinter tweet foto van gesluierde vrouwen tussen vuilniszakken
Op Twitter bestaat heel wat verontwaardiging over een tweet van Vlaams Belang-boegbeeld Filip Dewinter: bij een foto van een volledig gesluierde vrouw en een gesluierd kind tussen twee vuilniszakken schreef hij 'Zoek de vijf verschillen...'.
Dewinter is ondervoorzitter van het Vlaams parlement, senator en gemeenteraadslid in Antwerpen. De voorzitter van het Vlaams Belang, Gerolf Annemans, heeft intussen gereageerd op de tweet van Dewinter. Hij ziet als verschil dat 'een vuilniszak een nuttig voorwerp is'. bron: http://www.standaard.be/artikel/det...ampaign=seeding eigen mening: 'Mopjes' als deze zijn echt uit den boze vind ik. Maar in mijn ogen is niet enkel Filip De Winter in de fout maar ook de journalisten. Filip De Winter doet dit in mijn ogen enkel voor wat aandacht te krijgen, of het nu positieve of negatieve aandacht is dat maakt niet uit, zolang hij maar in de kranten komt. En dit is de perfecte manier. De journalisten zouden gedrag als deze beter negeren. Ik heb op vormingsweekend van de chiro geleerd dat je lastige en provocerende leden moet negeren en de brave moet belonen omdat mensen vechten voor aandacht. Als Filip De Winter dan in kranten gaat komen door het delen van een foto op twitter, waarom zouden andere politiekers dit dan niet doen? Je deelt iets provocerend op twitter en de volgende dag staat je hoofd in elke krant. Dat is gratis reclame. Natuurlijk is dit ook echt uit den boze dat je zo'n dingen op sociale media gaat delen maar wat kan je ertegen doen? |