|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Jaloerse man rijdt tiener aan in plaats van 'overspelige' vriendin in Zelzate
Jaloerse man rijdt tiener aan in plaats van 'overspelige' vriendin in Zelzate
ZELZATE - Een 25-jarige man heeft zaterdag een fatale vergissing begaan. Hij wilde zijn vriendin aanrijden omdat hij dacht dat ze zonder zijn medeweten met andere mannen op stap was. Maar de jaloerse twintiger uit Lochristi maaide niet zijn vriendin, maar een voor hem onbekende tiener uit Wachtebeke van de weg. Rond twee uur 's nachts reed de twintiger met een zware BMW tegen de rijrichting in de Grote Markt in Zelzate op. Een man en vrouw staken er het zebrapad over. De bestuurder dacht, ten onrechte, dat het om zijn vriendin en een andere man ging en reed hen aan. De man raakte bewusteloos door een klap van de motorkap. Het zeventienjarige meisje raakte gewond aan de hand. De jaloerse chauffeur pleegde vluchtmisdrijf, maar gaf zich enkele uren later aan bij de politie, in het gezelschap van zijn moeder. Hij bleek onder invloed van alcohol. Het Gentse parket is een onderzoek gestart. Bron: http://www.destandaard.be/artikel/d...DMF20110424_077 Eigen mening: Ik kan alleen maar zeggen: Hoe dom van die man. Hij moest in de eerste plaats al niemand aanrijden, zelfs niet mocht zijn vriendin hem toch bedriegen. Als dat zo was had hij het met haar moeten uitpraten in plaats van meteen in actie te schieten. Maar het was nog geen eens zijn vriendin. Je zou toch denken dat hij eerst zeker is, maar neen. Hij rijdt direct een onschuldige tiener aan. Ik vind dat hij zwaar bestraft mag worden. In de eerste plaats handelt hij meteen en rijdt hij iemand opzettelijk aan. Daarbovenop is hij ook nog eens een lafaard die zelfmoord pleegt. Ik hoop dat hij een grotere straf krijgt dan enkel een paar weken rijverbod en een boete want dat vind ik veel te min. |