actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15th November 2010, 21:54
Matthias.Krols Matthias.Krols is offline
Registered User

Man leeft 3 weken met 400 spinnen

Artikel:
Een Australische man is van plan drie weken door te brengen samen met honderden spinnen, waaronder enkele zeer gevaarlijke. De Australiër, die maandag begon aan het opmerkelijke initiatief, zal dit doen in de etalage van zijn winkel in Melbourne. Het doel is om 50.000 dollar in te zamelen voor een liefdadigheidsinstelling voor kinderen.
Nick Le Souef zal gedurende drie weken eten, slapen en werken tussen 400 spinnen, waarvan er sommige zoals de redbackspin dodelijk kunnen zijn.

'Ik ben een beetje gek om dit te doen. Redbackspinnen zijn dodelijk, maar weinig mensen sterven nog aan hun beet omdat tientallen jaren geleden een antigif ontwikkeld werd. Ik ben er zeker van dat ik niet gebeten zal worden', aldus de Australiër. 'Ik ben al eens gebeten door slangen, en gestoken door roggen of andere gevaarlijke vissen, maar nog nooit door spinnen.'

Bron:
Het nieuwsblad 15/11/2010
http://www.nieuwsblad.be/article/de...&subsection=157

Eigen mening:
Ik vind het allemaal heel leuk dat mensen geld willen inzamelen voor een liefdadigheidsinstelling, maar dit is toch echt niet de manier. Wat bereik je ermee door jezelf in gevaar te brengen? Er zijn duizend andere manieren om deze kinderen te helpen, dus kies toch iets waarbij je geen gevaar bij loopt. Ik denk trouwens ook dat de man vooral bezig is met in de "picture" te kunnen staan...
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:21.