actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd June 2004, 19:10
Femme Politica Femme Politica is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Posts: 1
Vlaams Blok

Ik vind het een vreselijk lugubere gedachte waarop een aantal 'mensen' hier, maar ook buiten het wereldje van de discussieforums, het gedachtegoed van het Vlaams Blok weten goed te praten.

Hoe anti-Vlaams Blok ik ook ben, ik kan me nog een klein beetje inleven in de manier van denken van een aantal mensen uit de grootsteden. Deze burgers hebben het inderdaad veel moeilijker dan een simpele, weliswaar gedreven, burger uit de kleinere en vooral verder weggelegen steden en dorpen. En daarom tracht ik nog een klein beetje te begrijpen waarom nu juist deze mensen stemmen op een nonsenspartij als het Vlaams Blok.

Want zeg nu zelf, het woord nonsens is hier meer dan terecht op zijn plaats. Kan iemand mij vertellen welk degelijk programma-aanbod deze partij ons biedt? Wat is nu juist de inhoud van hun politieke programma? Vechten tegen de vreemdelingen? Zal dat onze maatschappij werkelijk betermaken? Komkom, u weet zelf toch ook wel beter...

Als kleinste landje op de landkaart vertegenwoordigen wij burgers die het minst te klagen hebben. Hoge inkomens, goede sociale zekerheid, degelijk onderwijs, veiligheid (ja zelfs veiligheid, kijkt u maar naar landen als Irak, ...), ... Do I need say more?
En toch zijn er nog een aantal onder ons (heel wat zelfs) die het steeds nodig achten om te blijven zaniken.

Mensen toch, trek die oogleden iets verder open en verruim uw blik alsjeblieft! Als u dan toch niet akkoord bent met het huidige bestuur, stem dan niet op zo'n ondemocratische nazipartij als een Vlaams Blok. Geef uw stem dan aan een oppositiepartij die werkelijk iets kan betekenen voor ons.

Ooit begon een man met een aantal woorden, die slechts van weinig waarde leken. Nadien vielen er ontelbaar veel slachtoffers die de dood veel te snel in de ogen keken. Wat nu...?

Een bezorgde studente én burger
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
test uw blokgehalte Barst Politiek 6 13th August 2004 04:35
De kiezer heeft altijd gelijk? Ja, tarara! Barst Artikels & Boeken 1 1st July 2004 03:55
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... Barst Cultureel-maatschappelijk 7 30th June 2004 11:50
Stand van zaken bij regeringsonderhandelingen Barst Politiek 1 28th June 2004 21:03


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:01.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.