actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th October 2010, 10:36
Igna.Dergent's Avatar
Igna.Dergent Igna.Dergent is offline
Registered User

Als De Wever dat zegt, liegt hij

"Als De Wever dat zegt, liegt hij"

"Als De Wever zegt dat de Franstaligen op hun toezeggingen zijn teruggekomen, liegt hij. Ik gebruik dat woord niet vaak, maar het is zo". Dat zei PS-politicus Paul Magnette gisteren in Terzake.

Magnette reageert daarmee op de zet van Bart De Wever om "de teller terug op nul te zetten" en alles wat nu onderhandeld is in vraag te stellen. De N-VA-voorzitter houdt zich beschikbaar om - op vraag van de koning want die heeft het initiatief nu - mee te werken aan een oplossing, maar wil daaraan "zonder contraintes", dus met een wit blad, beginnen.

De Wever herhaalde gisteren in Terzake dat van de eerdere toezeggingen van de Franstalige partijen inzake de overdracht van bevoegdheden "niet alles meer overbleef". Waarna Magnette vlijmscherp reageerde.

Bron: Gevonden op het internet op 5 oktober 2010: http://www.gva.be/nieuws/binnenland...-liegt-hij.aspx

Mijn mening:
Naar mijn mening is het ook beter om met een blanco blad te beginnen, want hoelang zijn ze nu al aan het onderhandelen zonder enige uitweg?
Ofwel moeten ze nieuwe verkiezingen inlassen ofwel moeten ze allemaal terug rond tafel gaan zitten en met een propere lei herbeginnen.
Want voor mij ziet het er nu uit als een verloren strijd.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:18.