actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th December 2009, 18:00
jolien.van.dun jolien.van.dun is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Ravels
Posts: 31
Pedofiel (100) komt vrij: "Ik ben niet veranderd"

In de Amerikaanse staat New York is er heel wat commotie ontstaan door de naderende vrijlating van een 100-jarige pedofiel. De eeuweling verklaart dat hij geen haar veranderd is.

Heel wat mensen willen dan ook dat Theodore Sypnier opgesloten blijft. Momenteel zit de man in een gesloten instelling. Wanneer hij echt vrij is, zal hij niet meer onder toezicht staan.

Vampieren
"Ik wil hem zolang mogelijk uit onze samenleving weghouden. Voor mij maakt het niet uit dat hij al honderd is. Hij is een pedofiel en pedofielen zijn zware misdadigers", aldus advocaat Frank Sedita van Erie County.

Een officier van justitie gaat nog een stapje verder. "Pedofielen zijn vampieren, ze stoppen nooit."

Sypnier verkrachtte in 1999 twee zusjes van vier en zeven.

GVA, 10/12/2009
_________________

Hoe is dit mogelijk?! Een pedofiel dat 2 jonge meisjes verkrachtte staat op het punt om vrij gelaten te worden, terwijl hij verklaart dat hij nog niets is veranderd.
Die man is nog steeds psychisch gestoord, ik vind het niet kunnen dat men deze pedofiel terug vrij laat in de maatschappij! Ik vind dat hier zwaardere straffen moeten gehanteerd worden.
Sypnier mag dan al 100 jaar zijn, als hij zelf zegt dat hij nog niet veranderd is, waarom zou hij het dan niet opnieuw doen? Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat het gerecht dit inziet?
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.