actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th November 2009, 22:57
jens.cuypers jens.cuypers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Dessel
Posts: 114
18-jarig meisje sterft na ongeval met vluchtmisdrijf

18-jarig meisje sterft na ongeval met vluchtmisdrijf

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal...tmisdrijf.dhtml

In Torhout is deze nacht een 18-jarig meisje gestorven bij een ongeval met vluchtmisdrijf. De bestuurder van de wagen die haar aanreed, is nog spoorloos. Dat meldt de lokale politie Kouter.

Hoge snelheid

Rond middernacht stak het meisje met haar vader en een vriendin de Rijselstraat over. Zij werd gegrepen door een wagen die met een hoge snelheid kwam aangereden. De vader en de vriendin konden nog net op tijd wegspringen.

Meters meegesleurd
Het meisje werd dertig meters meegesleurd met de wagen. Ze kwam terecht onder een geparkeerde wagen en overleed in het ziekenhuis. De bestuurder van de wagen reed gewoon door in de richting van het centrum van Torhout. De politie is op zoek naar de bestuurder. (adb)

Ik was echt geschokt toen ik dit artikel las, dit is al het 2de ernstige verkeersongeval in nog geen week tijd (Lees: http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal...osterzele.dhtml). Een ongeval is snel gebeurd, de gevolgen zijn niet altijd even erg, maar in dit geval, is het wel het ergste dat kan gebeuren..

Ik kan echt niet begrijpen hoe de bestuurder zijn slachtoffer gewoon kan achterlaten. Het is heel normaal dat je na zo'n ongeval enorm in paniek bent en ook al ben je in fout, dan is het nog niet de bedoeling om te vluchten. Als de bestuurder meteen had gestopt, hadden ze de fietser misschien nog kunnen reanimeren, maar hij heeft het slachtoffer gewoon voor dood achtergelaten. Dit is ONAANVAARDBAAR! Het feit dat hij zich na deze gruwelijke feiten, nog niet heeft aangegeven geeft mij persoonlijk een gevoel dat deze man een ziekelijke geest heeft!

Wanneer men deze man kan pakken, verdient hij een enorme straf, enkel en alleen al, omdat hij het slachtoffer voor dood achter heeft gelaten. Maar hoe zwaar de straf ook is, voor de ouders, familie en vrienden wordt er niets opgelost. Zij zijn hun kind/vriendin/familielid kwijt en niets kan haar terugbrengen.

Ik leef enorm mee met de getroffen familie!
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.