actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 11th November 2009, 12:24
Sanne.Brys Sanne.Brys is offline
Registered User

Dronkenman rijdt in op jonge fietsers: 1 dode, 2 kritiek

Dronkenman rijdt in op jonge fietsers: 1 dode, 2 kritiek

Een dronken bestuurder is in Oosterzele ingereden op een groepje van vier jonge fietsers. Eén meisje stierf ter plekke, twee andere zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Een vierde fietser raakte slechts lichtgewond.

De bestuurder, een jongeman uit Gentbrugge, was onder invloed van alcohol, zijn rijbewijs werd onmiddellijk ingetrokken.

"De bestuurder heeft de bocht wellicht fout ingeschat. Hij reed in de gracht en botste daar tegen een muurtje", zegt Annemie Serlippens van het parket van Gent. "Daardoor week hij uit en heeft hij aan de andere kant van de weg de fietsers aangereden."

Bron: HLN

Eigen mening:
Je hoort het de laatste tijd meer en meer, chauffeurs die dronken achter het stuur kruipen.
Volgens mij beseffen deze dronken chauffeurs niet wat voor een schade zij aanbrengen bij mensen. Zowel materieel, maar zeker ook emotioneel.
Stel je maar eens voor dat je zoon of dochter niet meer thuis komt van school omdat hij of zij aangereden is door een dronken chauffeur, of je zoon of dochter plots in het ziekenhuis in kritieke toestand ligt. Dit is één van de ergste dingen die je als ouder, volgens mij, kunt meemaken.
Eerder deze week reageerde ik ook al op een krantenartikel over een dronken chauffeur met een dodelijk slachtoffer. Hieruit zal je best wel opmaken dat ik er echt niet tegen kan dat mensen dronken achter het stuur kruipen. Zulke mensen beseffen, volgens mij, niet goed dat ze het leven van vele mensen kapot maken!
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:48.