|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Kleuterjuf doet leerlingen gehoorzamen met injectiespuit
Kleuterjuf doet leerlingen gehoorzamen met injectiespuit
In het zuidwesten van China is een 24-jarige kleuterjuf opgepakt omdat ze meer dan twintig kinderen met een injectiespuit heeft gestoken om ze te leren gehoorzamen. Verschillende prikken Boze ouders hadden hun beklag gedaan bij de politie over het gedrag van de leerkracht. Een moeder verklaarde dat haar vierjarige dochter thuiskwam met verschillende prikken. Het meisje had een spuit gekregen in haar rug en haar billen. Hiv-test negatief De leerkracht heeft bekend dat ze spuiten gebruikte om de kinderen beter te laten luisteren. De vrouw gebruikte de spuiten omdat ze geen andere manier wist om 37 jonge kinderen rustig te houden. Het is onduidelijk of de spuiten gevaarlijke vloeistoffen bevatten. Alle kinderen hebben een hiv-test ondergaan, maar die was gelukkig negatief. De verbaasde ouders eisen een schadevergoeding van de overheid. (adv) -> Dat meen je niet? (Dat was het eerste, wat in me op kwam toen ik het las ) Hoe kom je daarbij om zoiets te doen? 37 kinderen in je klas is inderdaad veel, maar dat is toch geen reden om zulke dingen te doen...?! Ik kan aannemen wanneer deze kinderen allemaal beginnen te praten, dat het zeer lawaaierig wordt. Als je dat niet aankan, stop er dan mee, voordat je zoiets doet. Dit kan niet! Gelukkig waren de naalden negatief getest, dat zou er nog moeten bijkomen... Wanneer je zoiets doet, vind ik dat je jezelf niet 'leerkracht' kan noemen. |