actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th May 2009, 11:37
sofie 07 sofie 07 is offline
sofie
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: borsbeek
Posts: 78
Belgische bodybuilders op de loop voor dopingcontroleurs

Het Belgisch kampioenschap bodybuilding in het Nederlandse Vlissingen heeft niet plaats gevonden. Geen enkele van de 20 deelnemende atleten in het Theater Arsenaal wilde nog aan de wedstrijd deelnemen, toen ze merkten dat er dopingartsen van de Vlaamse Gemeenschap aanwezig waren.


"Wij zijn aangekomen op het ogenblik van de weging van de atleten. Toen hebben ze allemaal hun kar gekeerd en zijn weggegaan", aldus Hans Cooman, dopingarts van de Vlaamse Gemeenschap. Driehonderd toeschouwers moesten zonder wedstrijd naar huis.

Geen andere verklaring
"Ik kan daar maar één besluit uit trekken maar dat is een louter persoonlijke mening. Iedereen daar heeft doping gebruikt. Ik zie geen andere verklaring voor hun gedrag. Ik heb het nog nooit zo grof meegemaakt", aldus Hans Cooman. Hij wil niet dat deze vaandelvlucht van de bodybuilders zonder gevolgen blijft.

De amateurfederatie van bodybuilders ontkent dat er sprake zou zijn van een groot dopingschandaal bij het Belgisch kampioenschap in Vlissingen. Volgens de federatie is de versie die Hans Cooman nu geeft niet correct. Maar over wat er dan wel precies gebeurd is, blijft de federatie op de vlakte.

Blijkbaar is op een normale manier meedoen aan een wedstrijd niet leuk genoeg. Ik begrijp niet dat een KAMPIOENSCHAP moet afgelast worden omdat (bijna) iedereen doping gebruikt heeft. Je bent dan op dat kampioenschap geraakt en dan moet het afgelast worden. Ik vind dit echt onbegrijpelijk. Als je doping gebruikt kan je nooit echt zeggen dat je ZELF gewonnen hebt!
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.