|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Belgisch jongetje crasht zwaar met slee in Oostenrijk
In het Oostenrijkse Tirol is een Belgische jongen ernstig gewond geraakt nadat hij tegen hoge snelheid met een slee tegen het terras van een restaurant was gebotst, meldt de politie van Tirol.
Zwaargewond De zevenjarige Pierre was bovenaan een piste in het skigebied Gschwandtkopf (bij het dorp Seefeld) vertrokken, alleen en zonder helm. Hij verloor de controle over zijn slee en crashte in het dal tegen een bank op het terras van een restaurant. De jongen werd in het ziekenhuis opgenomen met verwondingen aan het hoofd, een fikse hersenschudding en kneuzingen aan de wervelkolom. Bron: http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisn...ostenrijk.dhtml Datum: 30/12/2008 Eigen mening: Ik vind dat een jongetje van zeven alleen, EN zonder helm niet met de slee naar beneden mag. Hij moet minstens een helm dragen, en ik zou bij op de slee gaan zitten, zodat er toch iemand is die de slee onder controle kan houden. Ik zou het mij niet kunnen vergeven moest zo mijn kind, of van familie of kennissen, crashen of misschien zelfs overlijden. |