|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Man verkracht 99-jarige vrouw in Brussel
BRUSSEL - In de Europese wijk in Brussel is een vrouw van 99 jaar zaterdagochtend verkracht door een 35-jarige man. De dader werd op heterdaad betrapt.
Het lijkt er op dat de man geestelijk gestoord is. De bejaarde vrouw liep verwondingen op. Dat meldt het parket van Brussel. Een verpleegster bezocht zaterdag rond 06.00 uur de bejaarde vrouw in haar appartement om haar te verzorgen. Ze trof een naakte man aan in het bed van de bejaarde vrouw. De man is meer dan waarschijnlijk geestelijk gestoord. Tijdens zijn arrestatie verklaarde hij dat hij kolonel is, dat zijn naam Osman P. is en dat hij afkomstig is uit Guatemala. De politie nam de vingerafdrukken van de man, die geen enkel identiteitsdocument op zak had. Het slachtoffer was in shock en werd overgebracht naar het ziekenhuis. Ze heeft een open wonde aan haar arm en is gewond aan haar lies, waar de dader haar met een schaar verwondde. De dader werd overgebracht naar het ziekenhuis voor een psychiatrisch onderzoek. Het parket heeft zijn aanhouding gevraagd voor verkrachting, met de verzwarende omstandigheden dat die gepaard ging met foltering en dat het slachtoffer hulpbehoevend was. vdy Bron: http://www.standaard.be/Artikel/Det...DMF01112008_025 Ik vind het nogal bizar dat de man dat appartement in de eerste plaats is binnengeraakt. De vrouw zal toch niet zomaar voor iedereen hebben opengedaan. En ze woont in een appartementsgebouw heeft niemand haar dan horen roepen? Iemand van de buren moet toch iets gehoord hebben? Dat stoort mij zo aan de maatschappij tegenwoordig. Als mensen iemand op straat zien 'sukkelen' of zelfs zien vechten, lopen ze er snel voorbij alsof ze niets gezien hebben. Hun dagplanning zou maar eens overhoop gehaald kunnen worden. Wat had er gebeurd als de verpleegster die dag al geweest was of niet kwam en de buren 'niets hadden gehoord'? Overigens lijkt de dader mij zeker psychisch gestoord, dit zijn ze nog aan het onderzoeken, maar wie haalt het nu in zijn hoofd om een bejaarde vrouw die rustig van haar oude dag geniet te gaan molesteren? |