|
|||
|
|||
Sumo-baby 5,8 kilo
'Sumo-baby' van 5,8 kilo[IMG]
[IMG]sumo baby[/IMG] Harlem naast baby Liam Dalton, die een 'normaal' gewicht heeft van 3,6 kilo.Amper drie dagen oud is baby Harlem Bailey en hij wordt nu al aangezien als een toekomstige 'front-row forward' of een basketbalspeler. De kersverse 'Sumo-baby' woog liefst 5,8 kilogram en mat net geen 60 centimeter toen hij ter wereld kwam. Dat gebeurde overigens op geheel natuurlijke wijze, in het Maitland Hospital in de New South Wales in Australië. Harlem was te zwaar voor de standaard weegschalen van de materniteit, te groot voor de pampers. Hij draagt kledij voor baby's van zes maanden oud. Hij hangt een uur aan de borst. De trotse ouders zijn Maryann Barusic en Justin Bailey. "Ik was zo dik", vertelt Maryann. "Veel dikker dan bij mijn andere baby's. Het was niet echt comfortabel. Mijn vorige spruit woog 4,3 kilo bij de geboorte." Mama en papa zagen even voor de bevalling de Harlem Globetrotters bezig. Vandaar de naam van de - euh - kleine. (jv) HLN 21/10/08 15u57 http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-5-8-kilo.dhtml |