actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 22nd April 2008, 18:47
Kim Geerts Kim Geerts is offline
Registered User

Kampioenschap achteruit inparkeren voor vrouwen

Dat vrouwen niet kunnen autorijden, is volgens autoverhuurbedrijf Hertz een fabeltje. Het bedrijf organiseert, naar eigen zeggen, het eerste Nederlands kampioenschap achteruit inparkeren om aan te tonen dat vrouwen en autorijden prima samengaan.

De autoverhuurder wil laten zien dat het "belachelijke vooroordeel" dat vrouwen niet kunnen inparkeren voor eens en altijd kan worden ontkracht. Presentatrice Floortje Dessing, ambassadrice van het bedrijf, presenteert het kampioenschap. De jury, bestaande uit onder anderen racecoureurs Sandra van der Sloot en Tim Coronel, besluit wie de beste is. Wie toch denkt dat vrouwelijke bestuurders brokkenpiloten zijn, moet 20 mei de straten in Amsterdam mijden. (DWM)

Belga - 21 april 2008

Mijn mening: ik vind dat het vooroordeel maar eens eindelijk van de baan moet zijn. Bij mij duurde het wel lang vooraleer ik goed kon parkeren, maar na mijn praktiijkexamen lukte het elke keer wat beter en nu lukt het dus vrij goed...
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:54.