actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th February 2008, 13:20
Laurianne Laurianne is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: Schilde
Posts: 93
Games kunnen heel nuttig zijn in de klas

Ik denk dat er inderdaad leerlingen zijn die door het spelen van games beter Engels kunnen spreken, of in ieder geval een grotere woordenschat krijgen.
Bij mij is dit niet het geval. Ik speel zelf ook wel van die gamespelletjes maar het Engels vind ik toch niet simpel om te begrijpen en mijn woordenschat wordt er niet door uitgebreid.
Ik denk dat leerlingen zullen denken dat spelletjes spelen voldoende is om te leren. Het huiswerk zullen ze niet meer maken want de spelletjes spelen zijn voor hen leuker en "leerrijker".
Tegenwoordig zitten er bij de leerboeken cd-roms bij waarmee leerlingen de leerstof toch op een leukere en speelsere manier kunnen inoefenen. Dit hoeft daarvoor toch geen game te zijn?!
Ik denk dat leerlingen meer leren uit deze cd-roms dan dat ze spelletjes spelen want daar primeert het spelen ten opzichte van de leerstof.
Bijgesloten Plaatje(s)
 
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:17.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.