actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 6th November 2007, 20:48
Smits.Diede Smits.Diede is offline
Diede Smits

Brit heeft seks met trottoir

Een halve fles wodka opzuipen terwijl je pillen tegen artritis pakt, kan heel vervelende gevolgen hebben. Vraag het maar aan de 18-jarige Steven Marshall, die er niet beter op vond de stoep voor zijn eigen huis in het Britse Selkirk een beurt te geven. Verschillende getuigen moesten tot hun grote ontzetting vaststellen hoe hij zichzelf bevredigde en met de broek op zijn knieën seksuele handelingen nabootste.

Marshall zelf heeft spijt van zijn daad. "Ik was depressief en had te veel gedronken. Bovendien slikte ik op dat moment zeven verschillende geneesmiddelen." Marshall treedt zo in de voetsporen van Karl Watkins, een pervert die in 1993 achttien maanden de cel invloog voor seks met trottoirs. (svm)

Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...n=categorieArt3

Toch raar wat zatte mensen allemaal doen. Ik snap niet wat je hebt aan overmatig drinken. Je hebt er zelf toch geen plezier aan of vergis ik mij? Ik ben geheelonthouder en kan me niet inbeelden dat mensen genot halen uit het drinken van alcohol.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:10.