actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Wat vind jij van de nieuwe partij "het Vlaams Belang"?
Ik vind het terecht en goed dat ze een nieuwe partij oprichten! 14 63.64%
Pff, het maakt mij allemaal niet zoveel uit 2 9.09%
Ik vind het schandalig dat ze terug een nieuwe partij mogen oprichten!Ze zijn niet voor niets veroordeeld! 6 27.27%
Stemmers: 22. U mag niet stemmen in deze peiling

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 9th December 2004, 15:28
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

kben blij datter hier toch nog mensen (jonas en roel) zijn die mijn mening over het Vlaams belang delen. Kdacht al dattet hier allemaal nationalistjes, racistjes, extremistjes of iets dergelijks waren.
en yannick nu valde mij toch wel een bikke tegen zenne. Heel da vreemdelingenprobleem is zo ongelooflijk overroepen hé. alleen in A'pen hebben ze er mss wat meer last van dan in gewone gemeentes maar zelfs daar is het volgens mij nog bijlange na ni zo erg gelijk hier gesteld wordt.
En vergeten mss dat er ook goei bij zijn? ik ken bijv. maar 3 "allochtonen" maar da zijn wel 3 gasten waar dak heel goed mee opschiet en waar ge echt wel een deftig gesprek mee kunt voeren. Bij de blanken zijn er evengoe slechte zenne.

keb hier trouwens al ergens verdedigd hoe het komt dat er meer criminaliteit is bij allochtonen dan bij autochtonen maar kweet ni juist meer waar.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Vlaams Blok Femme Politica Politiek 46 21st March 2005 00:34
test uw blokgehalte Barst Politiek 6 13th August 2004 05:35
De kiezer heeft altijd gelijk? Ja, tarara! Barst Artikels & Boeken 1 1st July 2004 04:55
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... Barst Cultureel-maatschappelijk 7 30th June 2004 12:50
Stand van zaken bij regeringsonderhandelingen Barst Politiek 1 28th June 2004 22:03

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:20.