|
Bekijk Resultaten Peiling: Wat vind jij van de nieuwe partij "het Vlaams Belang"? | |||
Ik vind het terecht en goed dat ze een nieuwe partij oprichten! | 14 | 63.64% | |
Pff, het maakt mij allemaal niet zoveel uit | 2 | 9.09% | |
Ik vind het schandalig dat ze terug een nieuwe partij mogen oprichten!Ze zijn niet voor niets veroordeeld! | 6 | 27.27% | |
Stemmers: 22. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
kben blij datter hier toch nog mensen (jonas en roel) zijn die mijn mening over het Vlaams belang delen. Kdacht al dattet hier allemaal nationalistjes, racistjes, extremistjes of iets dergelijks waren.
en yannick nu valde mij toch wel een bikke tegen zenne. Heel da vreemdelingenprobleem is zo ongelooflijk overroepen hé. alleen in A'pen hebben ze er mss wat meer last van dan in gewone gemeentes maar zelfs daar is het volgens mij nog bijlange na ni zo erg gelijk hier gesteld wordt. En vergeten mss dat er ook goei bij zijn? ik ken bijv. maar 3 "allochtonen" maar da zijn wel 3 gasten waar dak heel goed mee opschiet en waar ge echt wel een deftig gesprek mee kunt voeren. Bij de blanken zijn er evengoe slechte zenne. keb hier trouwens al ergens verdedigd hoe het komt dat er meer criminaliteit is bij allochtonen dan bij autochtonen maar kweet ni juist meer waar. |
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
Soortgelijke onderwerpen | ||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Vlaams Blok | Femme Politica | Politiek | 46 | 21st March 2005 00:34 |
test uw blokgehalte | Barst | Politiek | 6 | 13th August 2004 05:35 |
De kiezer heeft altijd gelijk? Ja, tarara! | Barst | Artikels & Boeken | 1 | 1st July 2004 04:55 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 12:50 |
Stand van zaken bij regeringsonderhandelingen | Barst | Politiek | 1 | 28th June 2004 22:03 |