actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24th March 2006, 14:22
stief stief is offline
Registered User

Gered door auto-ongeval

De man kreeg een hartaanval en een ongeval. De klap bracht hem terug tot leven.
Een Britse man werd gered doordat hij een auto-ongeval kreeg. De gepensioneerde Robert Mann kreeg een fatale hartaanval terwijl hij aan het rijden was. Daarop reed hij met zijn Honda Civic tegen een boom. De impact van het botsing was zo hevig dat hij met zijn borstkas tegen zijn stuur botste, dat in tweeën brak. Maar de klap bracht hem wel terug onder de levenden.

Boom
Tegen de Britse roddelkrant The Sun zei de man: "Ik kreeg een hartaanval van het soort waarvan je onmiddellijk dood neervalt. Gelukkig reed ik niet te snel, ik nam een bocht toen ik het bewustzijn verloor. De auto bleef verderrijden en kwam onzacht in aanraking met een boom. Daardoor werd mijn hart opnieuw opgestart. Het was al eerder geweten dat een harde schok dat kan, maar dit geval is toch vrij zeldzaam."

Airbags
De tienjarige Honda was nog niet uitgerust met airbags, wat Mann het leven gered heeft. Normaal dienen airbags net om de kans op overleven bij een auto-ongeval te vergroten. In de auto zaten nog drie passagiers, die alledrie gespaard bleven van verwondingen. "Er was enorm veel schade. Ze hebben ons moeten bevrijden door het dak van de auto open te snijden."

Achter het stuur
In het ziekenhuis kreeg Mann een pacemaker en een defibrillator, die het hart een schok geeft als het weer eens stilvalt. De man is er al weer helemaal bovenop en zit te popelen tot hij weer achter het stuur kan kruipen. (EdP)
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:34.