actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 4th November 2014, 17:23
Jonathan V*rwaest Jonathan V*rwaest is offline
Registered User

De Lijn betoogt mee, onduidelijk welke bussen en trams donderdag uitrijden

Wie donderdag bus of tram wil gebruiken, houdt de website van De Lijn best goed in de gaten. De vervoersmaatschappij verwacht dat veel van haar personeelsleden zullen deelnemen aan de nationale staking. Donderdagochtend vanaf 6.00 uur zullen ze op www.delijn.be een zo een overzicht proberen te geven van de hinder. ‘Vroeger is helaas onmogelijk’, zegt woordvoerder Tom Van de Vreken.
‘Hoe groot de hinder zal zijn, valt moeilijk te zeggen’, zegt Van de Vreken. ‘We zullen woensdag wel rondvragen wie van plan is om mee te betogen. Maar niet iedereen zal dat zeggen, en zij die wel antwoorden kunnen altijd nog van idee veranderen.’

De Lijn zal dus moeten wachten tot donderdagochtend om vast te stellen welke bussen en trams kunnen uitrijden. ‘Na zes uur zullen we zo snel mogelijk een provinciaal overzicht geven op onze website, dat de hele dag updates zal krijgen.’

De laatste actie bij De Lijn met hinder op hele net dateert van begin 2013. ‘Toen reed een derde van onze voertuigen niet uit. Dat kan ons nu misschien ook een idee geven, maar evengoed kan het donderdag helemaal anders zijn.’

De Lijn valt onder de Vlaamse regering, en moet net als veel andere overheidsdiensten besparen.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...141104_01357961

Mijn mening: Zoals ik al eerder zei in een vorig artikel, vind ik staken geen goede manier om duidelijk te maken dat je ergens niet mee akkoord bent. Ook hier vind ik het dus niet goed dat De Lijn gaat staken. Door te staken, maken ze de mensen die de bus nodig hebben alleen maar vervelend en dan gaat er commentaar op hen komen. Ze kunnen volgens mij beter gewoon doorgaan met werken en op een andere manier proberen duidelijk te maken dat ze niet opgezet zijn met de huidige situatie.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:42.