|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
"Werklozen en arbeiders komen er niet in"
"Werklozen en arbeiders komen er niet in"
Rijke vrijgezellen die geldbeluste dames aantrekken of slimme carrièrevrouwen die geen vent van niveau schijnen te vinden: voortaan kunnen ze hun liefdesgeluk wagen bij het relatiebureau ‘Rich and Fabulous’ van Audrey Laeremans uit Lille. Haar doelgroep zijn de stijl- en succesvolle singles. “Arbeiders, met alle respect, komen er niet in”, zegt ze. “Rich and Fabulous moet je niet té letterlijk nemen. Ik ga de bankrekening van mijn klanten niet natrekken.” Maar toch. Audrey Laeremans richt zich op succesvolle singles. En daar hoort vaak veel geld en een dikke auto bij". Bedrijfsleiders, zelfstandigen, kaderleden, vrije beroepen, profsporters en zelfs BV’s: dat zijn de klanten van Rich and Fabulous. “Ik noem geen namen”, lacht Audrey (38). “Maar je zou staan kijken. Ik heb enkele grote industriëlen als klant, bekende mensen die geregeld met hun kop op tv komen. ‘Dat die niet van ‘t straat geraken’, denk je dan. Maar dan blijkt dat ze vooral vrouwen aantrekken die achter hun geld aanzitten". Anderhalf jaar geleden richtte Audrey haar relatiebureau op. Nu heeft ze, naar eigen zeggen, 300 klanten. “Ik heb het aan den lijve ondervonden, na mijn scheiding: het is moeilijk om als goedopgeleide, succesvolle vrouw een gelijkgestemde ziel te vinden. Eens je de dertig bent gepasseerd, kinderen hebt en fulltime werkt, ga je ook niet meer alle avonden uit”, zegt Audrey. “Er zijn natuurlijk de datingsites op het internet. Maar het overgrote deel van de mensen daarop zijn hopeloze gevallen. En je moet er met je foto op. Als je een bedrijfsleider bent, weet al je personeel dat je op zoek bent naar een lief”. Dus richtte Audrey haar eigen relatiebureau op. Met alleen maar hoogopgeleide, succes- en stijlvolle klanten. “Ik kijk op niemand neer, maar ik heb nu eenmaal een doelgroep”, zegt ze. “Bij mannen leg ik de lat hoog. Bediende zijn, is niet genoeg. Ze moeten op z’n minst kaderlid zijn. Bij vrouwen ben ik minder veeleisend, er zijn ook ambtenaren en leraressen bij. Maar wel verzorgd, intelligent en stijlvol". Af en toe weigert Audrey ook klanten. “Werklozen en zelfs arbeiders aanvaard ik niet”, zegt ze ferm. “Die kunnen bij voldoende andere datingbureaus terecht". Bron: Gazet Van Antwerpen Hoeveel gekker moet de wereld nog worden? |