actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th November 2010, 10:03
Niels.VanHoof Niels.VanHoof is offline
Registered User

Spaanse vrouw claimt de zon

Een Spaanse vrouw van 49 uit de regio Galicië claimt de zon. Ze is naar haar notaris gestapt en wil nu geld van iedereen die gebruik maakt van haar nieuwe eigendom.

Een internationale overeenkomst bepaalt dat een land niet het eigendom van een planeet of ster kan opeisen, maar daarin wordt niet gesproken over individuen, weet de vrouw. Nadat ze had gelezen dat een Amerikaan de maan en enkele sterren als eigendom opeist, zette ze haar zinnen op de zon.

De helft van de eventuele opbrengsten wil de vrouw schenken aan de Spaanse regering, die het economisch moeilijk heeft. Een vijfde wil ze in de Spaanse pensioenfondsen stoppen, 10 procent zet ze in om een einde te maken aan de wereldhonger en nog eens 10 procent is bestemd voor onderzoek. De rest houdt ze voor haar.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...mt-de-zon.dhtml

Eigen mening : Dit is ongelofelijk de Zon claimen en daarvoor geld vragen hoe haal je het in je hoofd! Dat de Maan eigendom was van een onguur individu uit Amerika wist ik ( Hij heeft nog aan Rob Van Oudenhoven een stuk land op de maan verkocht indertijd met robland), maar dat je zomaar de Zon als eigendom claimt is toch wel weer een stapje verder!

Moest dit goedgekeurd worden door die rechter (wat ik nog wel zie gebeuren ) maak ik aanspraak op de zuurstof die we inademen!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:35.