|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
LES: 1L-1MOA Algemene bouw van zoogdieren
Lesvoorbereiding+Werkbladen+Oplossing werkbladen
|
|
||||
|
||||
Heb je dit in één uurtje gedaan?!
Ik zou het even moeten controleren in mijn agenda, maar ik denk dat ik daar zelf ongeveer 4 uurtjes aan besteed heb... Mag ik vragen waarom je eigen werkblaadjes gemaakt hebt, terwijl diezelfde oefeningen in het werkschrift staan? Gebruiken ze in die school het werkschrift niet? Of was er een andere reden? Er staat in de werkblaadjes bij de oefening over de staart (en in het werkschrift dus ook) een grote fout. Bij aap staat er als voorbeeld gibbon, maar toevallig is dat nu net een aap zonder staart. Ik vind het erg vreemd dat ze niet die aap als voorbeeld nemen... Dat lijkt me toch wel een erg stomme vergissing.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik heb de les bijna afgekregen. Het videofragment heb ik niet meer kunnen tonen. Ik heb zelf werkbladen gemaakt omdat de leerlingen de werkboek niet hadden.
|
|
||||
|
||||
Bedankt!
|