|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Winterkou deert Nederlandse naaktloper niet
Winterkou deert Nederlandse naaktloper niet
Het was berekoud in Amsterdam gisteren door een nieuwe stevige winterprik in Nederland, maar die barre omstandigheden kunnen fervente naaktlopers blijkbaar niet stoppen. Op onderstaand filmpje is te zien hoe een naakte man luid roepend door de politie wordt opgepakt en vervolgens hardhandig in een politiewagen wordt geduwd. "Helemaal gestoord, die gast", is de niet onterechte commentaar van de filmer. (hlnsydney/kh) Hln05/12/08 03u01 Ik vind het zeer bizar dat de man graag openbaar naakt gezien wordt. Het toppunt is dat het buiten winter is en dus ijskoud is. Nee, hier kan mijn verstand niet bij. |
|
|||
|
|||
Duitse politie pikt naakte man op met heli
Duitse politie pikt naakte man op met heli
De politie in München kreeg meldingen van een naaktloper. De agenten stuurden een heli in de lucht en pikten de man op. Het ging om een landloper. De politie kreeg enkele telefoontjes, er liep een naakte man tussen Rednitzhembach en Büchenbach. De heli had hem al snel in de mot. De sukkel was onderkoeld. Hij was geen onbekende voor de politie. Woensdagnacht werd hij betrapt op het stelen van een pompoen en schoenen. Ze lieten hem toen gaan. De 48-jarige herstelt intussen in een ziekenhuis in Rother. (vsv) Hln 31/10/08 08u15 Blijkbaar zijn er zo al verscheidene accidenten geweest. Ik blijf het toch nog steeds raar vinden. Moet een gek zicht zijn een heli die de naakte man komt arresteren. Haha zoiets wil je toch zeker zien ?! |
|
|||
|
|||
Als landloper zou ik tijdens de winterperiode ook wel in mijn pure rondlopen!
Stel je voor, het is verschrikkelijk koud buiten en jij hebt geen plekje waar je warm kan worden. Even naakt rondlopen, opgepakt worden en in de gevangenis vliegen... Daar is het lekker warm, heb je (als je geluk hebt) een televisie, een toilet, elke dag eten en drinken... Mooi bekeken! |
|
|||
|
|||
Knap bedacht!
Haha, ik vind dat heel verstandig van die man en ik ben het helemaal eens met Dominique. Wie zou er nu niet even naakt rondlopen om daarna lekker warm in de gevangenis te kunnen belanden?
Uiteraard keur ik het gedrag van de man niet goed. Er zijn andere manieren om een warme plaats te verkrijgen als je die niet hebt. |