![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
![]() Oef!! Eergisteren (24/01) deprimerendste dag van het jaar!!!
24 januari is volgens de Britten de deprimerendste dag van het jaar. Dat blijkt uit een ingewikkelde vergelijking van de psycholoog Cliff Arnalls van de universiteit van Cardiff. In de vergelijking zijn diverse factoren opgenomen: het vooruitzicht op slecht weer, een schuldenpiek die nog verergerd wordt door de januari-koopjes, de mislukking van de goede voornemens voor het nieuwe jaar, het ontbreken van motivatie en het definitieve verdwijnen van de ,,geest van Kerstmis''. Door daaraan de factor ,,maandag, het begin van de werkweek'' toe te voegen, kwam Arnalls uit op 24 januari als het hoogtepunt van de morele ontreddering in 2005. De psycholoog ontdekte anderzijds ook dat de goede voornemens van het nieuwe jaar gemiddeld maar een week standhouden. Dan maken ze plaats voor het hervallen in de vroegere slechte gewoonten. 24/01/2005 ©Copyright De Standaard
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 26th January 2005 om 01:27. |
|
||||
|
||||
mijne pa verjaart vandaag.. Misschien daarmee
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Lol... ik heb er momenteel nog geen last van. Het helpt ook als je geen goede voornemens neemt denk ik...
![]() |
|
||||
|
||||
tel er dan nog eens rotte examens bij, valpartijen door het slechte weer,.... ik kan de Britten geen ongelijk geven!