actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th December 2007, 13:21
Hanne VG Hanne VG is offline
Registered User

Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

wo 05/12/07 - Het gaat goed met Tom Boonen. De renner houdt van de rust na een druk wielerseizoen en geniet van "kleine dingen". En van een nieuwe vriendin.

De nieuwe vriendin van Boonen heet Sophie van Vliet, komt uit Nederland en is 16 jaar."Dat is jong, maar ze ziet er ouder uit en is volwassen in haar manier van denken", zegt Boonen in Het Laatste Nieuws.
Sophie is de dochter van Leo van Vliet, de organisator van de Curaçao Race.

"Het voorbije jaar was een droevige periode voor mij. Ik was ongelukkig, voelde me niet goed in mijn vel en was er kapot van dat m'n relatie stuk was."

"Ik was niet meer de Boonen van vroeger. Ik sloeg trainingen over en moest op zoek naar de mens die ik echt was."

"Nu ben ik blij dat ik weer iemand heb leren kennen bij wie ik gelukkig ben." "Kleine zaken maken me blij"Boonen zucht als hij terugdenkt aan de voorbije jaren. "Het was overleven in sneltempo, met te veel decibels en drukte. Ik heb te weinig "nee" gezegd", vertelt hij.

"Ik kreeg te veel druk op mijn schouders. Gelukkig heb ik nu geleerd om zo weinig mogelijk in de media te komen. Geen interviews of tv-shows, maar rust. Ik beslis voortaan zelf wat ik doe."

"Ik heb nog dromen, maar geen wilde plannen meer. Kleine zaken maken me blij. Geld zegt me op dit moment niks. Mijn droom is: stoppen met koersen op de geboortedag van mijn eerste kind."

Bron: http://www.sporza.be
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 13:46
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User

Ok dit is misschien wel een iets 'luchtiger' nieuwsitem maar toch iets dat mij interesseert
Deze morgen hoorde ik ook dit nieuws, Tom Boonen een nieuwe vriendin! Amai toch, en dan nog wel een Hollandse van 16 jaar! Ja weet je, niet te verwonderen dat dit de dochter is van de organisator van de Curaçao race. Maar bon, als hij gelukkig is... dat is het belangrijkste hé!
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 14:38
Sven De Pooter Sven De Pooter is offline
Registered User

Smile tommeke tommeke tommeke tom

Ik ben heel blij voor tom dat hij terug een vriendin heeft gevonden en ik hoop dat hij er heel gelukkig met wordt. Maar 16 jaar!!!!! is dit niet wat jong? Ook al mag ze er dan ouder uitzien. Wat moet tom dan doen met zen seksuele gevoelens? Want volgens de wet mag dit niet!!
maar ja ik hoop het van harte dat hij nog 2 jaar kan wachten en dat ze samen gelukkig zijn
Oud 5th December 2007, 14:51
Karen 01 Karen 01 is offline
Registered User

Te-ju seg... Das nu spijtig se...

Ja ik deel dezelfde mening als Sven en Tinne, "alst manneke maar gelukkig is"! Maar als je weet dat Tom zelf 27 jaar is en het Hollandse meisje 16 heb ik er toch wel een beetje mijn bedenkingen bij. Ok op liefde staat geen leeftijd maar valt zijn wielercarrière dan wel goed te combineren met een meisje dat nog naar school gaat?
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 15:43
BjornBlommé BjornBlommé is offline
Registered User

Ach... Ik gun mijn dorpgenoot zijn geluk. Leeftijdsverschil speelt geen rol... Zolang het maar klikt tussen 2 mensen... En geef toe "Het is een mooi meisje!"
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 20:02
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User

Razende Tom Boonen: "Ik ben er ingeluisd"

wo 05/12/07 - Tom Boonen reageert verontwaardigd op het interview dat verschenen is in Het Laatste Nieuws. "Iedereen weet dat ik geen interviews meer geef aan die krant", zegt de toprenner.
"Enkele maanden geleden nam een journaliste contact op met mij", doet Tom Boonen zijn verhaal. "Ze vroeg of ze mij mocht interviewen voor een stuk in Humo. Ik vroeg haar expliciet of het niet voor Het Laatste Nieuws was."

"Ik praat niet meer met hen sinds ze mij en de ploeg valselijk van doping hebben beschuldigd."

"Ik kan het niet aanvaarden dat ze me er op deze manier inluizen."

"Ik heb het stuk ook nooit mogen nalezen. Dat was nochtans de afspraak", zegt Boonen. "Relatie met Sofie is nog niet ernstig"
"Ik was razend toen ik het artikel in Het Laatste Nieuws las", gaat Tom Boonen voort in de persmededeling. (PhotoNews) "Mijn affectie voor Sophie van Vliet werd voorgesteld als een ernstige relatie, maar zover is het nog zeker niet."

"Ik ben naïef geweest. Men zegt dat wij soms te achterdochtig zijn, maar je kunt niemand meer vertrouwen."

"Voortaan zal elke journalist eerst gescreend worden en verplicht worden een contract te tekenen met Celio Sport (het management van Boonen, red)."

"Ik ga het hier niet bij laten. We gaan deze zaak aankaarten bij de Hoge Raad voor de Journalistiek. De schadevergoeding maak ik over aan een goed doel."

Sporza.be
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 23:50
Lien.Luyten Lien.Luyten is offline
Registered User

De reactie van Tom Boonen vind ik eigenlijk vooral de vraag ontwijken. Oke het is niet leuk 'er in geluisd' te worden, maar het gaat hier eigenlijk toch om de leeftijd van het meisje. Iedereen z'n eerste reactie is: 16 jaar?! Maar zoals hier nog al gezegd werd: op liefde staat geen leeftijd. Let wel op: 30 en 41 klinkt en is ook nog steeds anders dan 16 en 27. Maar ik wens ze veel geluk toe samen
Met citaat antwoorden
Oud 6th December 2007, 11:23
Evy Van den Schilden Evy Van den Schilden is offline
Registered User

Kindjes zijn gratis volgens Tom

Even een bedenking:

"Ik heb nog dromen, maar geen wilde plannen meer. Kleine zaken maken me blij. Geld zegt me op dit moment niks. Mijn droom is: stoppen met koersen op de geboortedag van mijn eerste kind."

Hoe gaan die twee laatste samen??? Geld interesseert hem niet, oké geld maakt misschien niet gelukkig maar wel gemakkelijk hé! Probeer maar eens een kwaliteitsvol leven te leiden als je steeds iedere maand meer maand dan loon over houdt. Volgens mij is dit echt wel geen beredeneerde uitspraak. En stoppen met koersen? Heb je nu dan al genoeg verdient om te kunnen rentenieren (rente-inflatie!!!) de rest van je leven? Om voldoende kwaliteit te bieden aan je jonge spruitjes?

Maar ja, zo'n verliefd kopje in de wolken denkt vaak niet realistisch.
Met citaat antwoorden
Oud 6th December 2007, 16:44
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User

Op liefde staat geen leeftijd zegt men altijd. Toch heb ik hier gemengde gevoelens bij. Enerzijds denk ik dan, als hij maar gelukkig is. Anderzijds vind ik deze relatie niet kunnen, omdat dit meisje minderjarig is. Nuja, het is zijn keuze..
Met citaat antwoorden
Oud 6th December 2007, 20:54
janavanranst janavanranst is offline
Registered User

Ik vind het raar dat haar ouders hiermee akkoord gaan. Daar moet ik thuis niet met afkomen hoor. Hey mama ik heb een nieuwe vriend en hij is 27 jaar. Ookal kennen mijn ouders deze jongen al enorm lang. Hij zal direct met zen klikke en zen klakke buiten liggen hoor!

En inderdaad op liefde staat geen leeftijd maar een beetje realistisch zijn mag ook wel hé
Met citaat antwoorden
Oud 6th December 2007, 21:37
Lien Boogers Lien Boogers is offline
Registered User

Tommeke tommeke tommeke, WAT DOE JE NOU?
Met citaat antwoorden
Oud 7th December 2007, 12:11
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User

Tommeke toch!

Tom Boonen zegt zelf dat het nog zeker geen ernstige relatie is, maar dat toont toch aan dat er iets is tussen de twee. Het is duidelijk dat het niet meer te ontkennen valt want anders zou Boonen zeker gezegd hebben dat hij niets te maken had met Sofie Van Vliet.
De vader van Sofie denkt misschien aan het geld of aan de roem en faam die Tom Boonen toch wel heeft want zoiets toestaan is toch niet echt normaal. Een meisje van zestien die een relatie heeft met een tieneridool van 27 jaar oud. Ik denk dat het meisje haar hoofd dol is gedraaid van Tom en dat Tom ervan profiteerd want ik vind toch dat hier iets niet pluis is. Als ouder van een kind van 16 zou ik toch niet zomaar toestaan dat zij iets heeft met Tom Boonen. Boonen mag dan wel een superster zijn, maar toch 16 is jong, TE JONG!.
Op liefde staat inderdaad geen leeftijd, maar wel als je met iemand jonger dan 18-19 begint te verkeren als je zelf achteraan de 20 bent.
Ik begrijp het niet, ik denk dat Boonen gewoon aandacht wil van vrouwen en dat hij daarom het 16-jarige meisje kiest. Maar het kan ook dat het pure liefde is hoor, misschien duurt het nog lang, misschien is het binnen een paar weken al gedaan.
Dan pas zullen we de reden weten waarom deze 2 samen zijn of toch iets willen beginnen.
Met citaat antwoorden
Oud 7th December 2007, 16:32
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Talking Tom en een goed gesprek

Tom en een goed gesprek

Fantastisch hoe een vreselijk jaar als 2007 dan toch een happy end gaat krijgen: Wendy is zwanger, Verhofstadt is terug en Tom Boonen is van 't straat.

Dat van Verhofstadt hadden geleerde mensen als professor Devos, die hier meermaals heeft geschreven 'alles komt goed', al lang zien aankomen natuurlijk. Maar over Wendy Van Wanten of Tom Boonen hebben we hem of pakweg Ivan De Vadder nooit iets horen zeggen - terwijl ze nochtans betaald worden door universiteit en omroep om maatschappelijk relevant te blijven.

Gelukkig hebt u ons nog.

Al moeten we u meteen ontgoochelen. Bij de zwangerschap van Wendy Van Wanten gaan we geen uitgebreide duiding geven. Iedereen weet grosso modo wel hoe zoiets in zijn werk gaat. Wendy was alleen, zocht een man, vond die na een paar afleveringen, maakte trouwplannen en, hup, weer enkele afleveringen later is ze zwanger. It's natural.

Hoe anders dan ons Tommeke.

Tom was, wij lezen Het Laatste Nieuws, op drift. Hij had een relatie van drie jaar verbroken en kon niet doen wat iedere jonge wereldkampioen dan zou doen: genieten. 'In avontuurtjes had ik helemaal geen zin. Daar krijg je toch alleen maar zever van: ik kan niet doen wat een gewone jongen doet, of een week later staat het in de krant of op internet.'

De tristesse gaat nog verder: 'Ik heb wel wat relaties gehad, maar dat was niet eenvoudig. Vrouwen reageren anders op mij sinds ik bekend ben.' Ze willen hem allemaal zien met een koersbroek aan terwijl hij denkt aan de ritzege, veronderstellen we.

Tom Boonen - toen hij terugkeerde van het WK droeg hij op Zaventem een T-shirt met het filosofische opschrift 'will f*ck at first date' - Tom Boonen had een vroege midlifecrisis, vertelt hij in het interview.

En u weet hoe dat gaat met mannen in hun midlife: ze kopen een Lamborghini, schrijven een autobiografie en trekken naar Curaçao.

Zo ook onze nationale wielerheld.

Dat met die Lamborghini is niet goed gekomen. 'Het duurt een half uur voordat ik een parking vind. En sinds ik een ongeval heb gehad, zijn ze hem al zeven maanden aan het repareren. Elk stukje moet blijkbaar opnieuw gemaakt worden.'

Ook die autobiografie was maar een gedeeltelijk succes. 'Ik heb daar gewoon niet genoeg tijd in gestopt.' Kortom: 't is slordig geschreven, er staan fouten in en naar een literaire prijs kan hij fluiten. 'Ik verkocht er 18.000. Zelfs De Standaard verkoopt bijna vijf keer meer. Dagelijks.'

Rest nog Curaçao: zijn stranden, zijn zon en zijn wielerwedstrijd. Dat werd wél een succes. Tom kwam er ergens in het water een interessant meisje tegen met wie hij het heel goed kan vinden. 'Ze is heel volwassen in haar manier van denken. Meer nog dan ikzelf. Ik kan ongelooflijk goed met haar praten.' (Op de website van een Nederlandse krant schreef iemand: 'ah, praten: heet dat tegenwoordig zo?')

En voorts zegt Boonen nog: 'Ik bewonder dat ze zo zelfstandig is en als ik iemand bewonder, maakt het geslacht niet uit.' (De bijgevoegde foto's van het meisje terwijl ze uit de zee komt, tonen inderdaad een bewonderenswaardige zelfstandigheid.)

Maar terwijl iedereen blij is dat Wendy zwanger en Verhofstadt terug is, krijgt het liefdesgeluk van Tom Boonen minder applaus. Het leeftijdsverschil, meneer. Hij is elf jaar ouder dan zij. Bovendien is ze slechts 16.

Het Nieuwsblad heeft er, vanwege die leeftijd, een kinderpsycholoog bijgehaald die de nieuwe relatie nauwelijks een kans geeft. Zowat alle plagen van Egypte staan het jonge paar te wachten - van jaloezie tot (aaargh) persbelangstelling, van stukgeslagen dromen tot misbruik.

Gelukkig is de vader van het meisje nog niet in paniek en daar heeft Tom zelf voor gezorgd natuurlijk. 'Met de ouders van Sophie heb ik heel lang gepraat voor we eraan begonnen.' Het is jammer dat we niets extra's mogen vernemen over dat gesprek. We kunnen alleen denken: welke jongen gaat, voor hij het aanvraagt, eerst met de ouders praten?

Voor zover Tom en Sophie er iets aan hebben: onze zegen hebben ze.

Al blijven we wat lang kijken naar de foto van Tom en Sophie in het gezelschap van de blonde journaliste. Heeft Tom wel goed gekeken naar die Helena? En zou hij niet eerst met haar vader praten?

Bart Dobbelaere is redacteur van deze krant

DS, 07-12-2007
Oud 7th December 2007, 19:10
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Oud 7th December 2007, 19:48
jo.guns jo.guns is offline
Registered User

Het verschil in leeftijd is inderdaad wel erg groot.. Maar zolang ze maar gelukkig zijn samen. Als we weer een half jaar verder zijn en ze zijn nog steeds een koppel, kraait hier geen haan meer naar..
Maar 16 is en blijft wel heel jong natuurlijk..
Met citaat antwoorden
Oud 9th December 2007, 11:22
Natalie Docx Natalie Docx is offline
Registered User

Waarom plaatst men zoiets in de krant? In een roddelboekje tot daar aan toe, en zo vreemd vind ik het niet dat leeftijdsverschil. Er zijn er zo wel meer, dus dit is eerder een verhaaltje om de krant wat aan te dikken. Het is inderdaad een meisje van 16 maar ze ziet er volgens mij wel ouder uit en Tom ziet er op zijn beurt weer jonger uit dus...
Met citaat antwoorden
Oud 10th December 2007, 13:24
Dagmar Dagmar is offline
Registered User

Ik vind het op zich wel erg voor BV's dat ze constant gevolgd worden in hun doen en laten. Ze kunnen niet van hun leven genieten zoals wij dat kunnen. Als een 'gewone' (niet-bekende) persoon een misstap zet weet hooguit gans de buurt dit maar bij BV's is half de wereld hiervan op de hoogte .
Als mijn tienerdochter met Tom Boonen zou thuis komen dan zou ik wel iets door de vingers zien maar ik zou toch wel ongerust zijn. Een tiener heeft nog een hele andere levensvisie en nog niet die levenservaring als iemand van 27.
Ik wens Tom en zijn vlam alleszins het beste toe
Met citaat antwoorden
Oud 21st December 2007, 00:00
Line_Puimège Line_Puimège is offline
Registered User

Tom Boonen heeft een nieuw lief

Toen ik dit hoorde dacht ik in mezelf: "schitterend". Ik denk echt dat Tom Boonen niet wilde dat dit ooit bekend werd en nu is het wel gebeurd, zalig! Ik vind het een beetje schraal allemaal.. Een lief van 16, komaan..Ok, als er IETS van leeftijdsverschil is, çava nog, maar dit gaat er echt over. Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..

When I'm one inch away from really hurting myself
Met citaat antwoorden
Oud 21st December 2007, 00:02
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Citaat:
Orgineel gepost door Line_Puimège
Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..

Pedofiel? Apenland? How 'bout this one?
http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=18667
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:25.