actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 13th June 2007, 14:25
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Tiener slaat ouder in ziekenhuis

Vooral leerrijk omwille van de lezersreacties:

http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...tml?wt.bron=RSS
Oud 13th June 2007, 15:11
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

"Er is een fout opgetreden".
Maar ik weet wat je bedoelt, daar lees je soms wat in zo'n reacties
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Oud 13th June 2007, 15:55
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Tiener krijgt pc-verbod, slaat dan maar moeder in ziekenhuis

OK, thnx! Dan maar de volledige versie:

Tiener krijgt pc-verbod, slaat dan maar moeder in ziekenhuis

De politie van Rijen in Nederland heeft een 16-jarige jongen opgepakt die zijn moeder heeft mishandeld. Dat meldt de website van De Telegraaf. De jongen had een woedeuitbarsting gekregen nadat zijn moeder hem had laten weten dat hij niet mocht computeren. De vrouw werd vervolgens op haar hoofd en in het gezicht geslagen.

Het slachtoffer wilde geen aangifte doen tegen haar zoon. Toch besloten de agenten de jongen te arresteren wegens huiselijk geweld. (tlg/hln)

Blog HLN, 13/06/07 11u41

En de reacties:

Luc Impens Deurne Wie is hier de fout ? De overheid .Vroeger als wij iets uitgespookt hadden of ongehoorzaam waren geweest kregen we een welverdiend pak slaag. Vroeger moesten wij met de fiets netjes achter elkaar rijden zoniet kregen wij een flinke berisping of een boete nu doe maar op ga je gang je bent een zwakke weg gebruiker. De overheid is hier de schuld van want ouders, opvoeder en politie mogen toch niets meer doen of worden zelf met de vinger gewezen. Vroeger was het beter

zaventem Myriam F : denk je dat elk kind dat ADHD heeft woede aanvallen heeft niks van waar haal je die onzin uit, leer eerst wat ADHD is voor je zoiets schrijft.Mijn zoon heeft ADHD maar heeft geen woede aanvallen hoor, Deze jongen verdiend een goei pak onder de broek en als ouder zou ik nu zelf de PC wegdoen (tijdelijk bij iemand zetten) tot hij zich gedraagd.

Albino Blacksheep Antwerpen Tjah... vroeger was een goe pak slaag, (let wel.. zonder verwondingen.. gewoon een goede billekoek) hetgeen je kon verwachten als je iets mispeuterde... nu durven de ouders hun kinderen niet meer slagen. (ik herhaal.. een verantwoord pak slaag.. geen afrossing he) Nu is het andersom...

Myriam F Limburg 'De vader' zal waarschijnlijk zijn kl*ten zijn gaan afdraaien op het werk. En als de moeder wou 'opvoeden' - ik neem aan dat het hier om een straf ging, wat het arme mens dan ook nog eens tussen neus en lippen wordt verweten dat ze dat niet doet, kreeg ze dit als resultaat. En de 'dader' zal wel weer 'ADHD' hebben en krijg een pilletje

Sweety Tweety Tongeren Eigen schuld? Wat is dat voor een reactie. De moeder heeft het recht om zijn zoon dat te verbieden. Kan zijn dat hij gestraft was voor een reden. Als het aan mij lag, dan lag de computer al in de container. Dat is geen reden voor de moeder te slaan.... Wat is 1 dag of 2 zonder een pc. De kinderen zijn gewoon verslaafd aan de computer....Ze weten waarschijnlijk niet meer hoe de natuur eruit ziet omdat ze vastzitten aan de pc. Ze moeten maar meer buiten komen..en de ouders respecteren.

Tamara Vernimmen deurne @ sathan: Gij vindt da normaal of wa da ge iemand in elkaar slaat omdat er u iets verboden wordt??? En dan vooral uw eigen moeder!! Ge kent de reden ook ni hé waarom dat hij ni meer op de pc mocht... Een woedeuitbarsting tot daar aan toe, maar aanvalle... Enfin, als gij da normaal vindt... Tegenwoordig kenne ze ni anders meer dan het met geweld op te losse

A Vin Geel De jeugd van tegenwoordig

Jerry H Mechelen Allee, da is zestien jaar oud en dat slaat zijn bloedeigen moeder kapot. Ik zou zoiets nooit kunnen. En dan gewoon omdat hij niet meer mag computeren. Ooit heb ik is een reportage gezien van probleemjongeren die enkele maanden mochten gaan afzien in een drill-kamp van de US Army. Om wat discipline aan te leren. Naar het schijnt heeft dat goede resultaten.

Piet De lange aarschot Hier hebben de ouders (waar is de vader?) een probleem om hun jong een opvoeding te geven. Misschien is het zinvol van deze mensen hulp te bieden via een heropvoedings tehuis. Hun jong kan dan eens proffesioneel aangepakt worden.

sathan berlare eigen schuld . voor veel kinderen is computerten een erg belangrijk deel van hun sociaal leven geworden , hoe zielig dat ook mag klinken . ik denk dat dit door vele ouders onderschat word. mijn ouders zouden het ook niet moeten proberen zulle

Dirk Wauters Oud-Turnhout 't Zal je kind maar wezen.
Oud 13th June 2007, 17:17
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Hmm, nu werkt het wel weer terug
Afgezien van de inhoud: dat taalgebruik! Dat is gewoon vermoeiend zoiets lezen...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:30.