actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 19th October 2004, 20:06
s5043604 s5043604 is offline
Registered User

Condooms op school

Ik ben eigenlijk zowel pro als contra. Jongeren zijn op vrij jonge leeftijd met sexualiteit bezig, dus waarom inderdaad geen condooms op school. Maar langs de andere kant is het volgens mij wel zo dat er mee gespeeld zal worden, zoals er bijvoorbeeld waterballons van maken. Wat ik niet begrijp is waarom condooms nodig zijn op school!!! Dit heeft toch geen enkel nut.. Het is toch niet de bedoeling dat er gevreeën wordt op school.. En buiten school kan men toch overal condooms bemachtigen, elke apotheker heeft er en in de meeste cafés kan je er ook aan geraken.. Dus eigenlijk vind ik het geen goed idee.
Oud 19th October 2004, 20:15
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Re: Condooms op school

Citaat:
Originally posted by s5043604
Ik ben eigenlijk zowel pro als contra. Jongeren zijn op vrij jonge leeftijd met sexualiteit bezig, dus waarom inderdaad geen condooms op school. Maar langs de andere kant is het volgens mij wel zo dat er mee gespeeld zal worden, zoals er bijvoorbeeld waterballons van maken. Wat ik niet begrijp is waarom condooms nodig zijn op school!!! Dit heeft toch geen enkel nut.. Het is toch niet de bedoeling dat er gevreeën wordt op school.. En buiten school kan men toch overal condooms bemachtigen, elke apotheker heeft er en in de meeste cafés kan je er ook aan geraken.. Dus eigenlijk vind ik het geen goed idee.

Maar durven jongeren naar de apotheker te gaan? Kunnen ze het betalen in het café?

Men zou wel de condooms op school vrij goedkoop moeten houden. Misschien een soort van verdoken toezicht hierop zou ook niet slecht zijn. Zo kan men in het oog houden dat er geen balonnen van gemaakt worden. Maar krijg je weer het feit dat misschien bepaalde leerlingen een beeld krijgen van sexueel actief te zijn. Beter dus weer om het verdelen van de condooms anoniem te houden

Pfff... moeilijk thema

P.S. Ik denk dat je op "new thread" geduwd hebt ipv op "reply"

Laatst aangepast door Davy V.H. : 19th October 2004 om 20:19.
Met citaat antwoorden
Oud 20th October 2004, 17:49
EllekeSmits EllekeSmits is offline
Registered User

Davy... De jongeren durven wel naar den apotheek te gaan, tis alleen als je de bomma tegenkomt in den apotheek en gij staat daar met een pakske condooms. Geef toe, da is toch ok ni alles hé! Dat mens schrikt zich een ongeluk. Haar kleinkind met condooms in zijn / haar handan. Daarom is het nuttig dat er concoomautomaten op school worden geplaatst, dat is voor de leerlingen hun tweede thuis! Als ze op deze manier sneller naar een condoom zullen gebruiken, omdat hij beter binnen hun bereik staat!
Denk eraan Davy, je moet veel oefenen hé!
Dan wordt je sperma nog beter!
Trouwens, staat er eigenlijk een limiet op de kwaliteit van sperma?? Davy, weet jij daar nikske van??
Met citaat antwoorden
Oud 20th October 2004, 19:16
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Citaat:
Originally posted by EllekeSmits

Trouwens, staat er eigenlijk een limiet op de kwaliteit van sperma?? Davy, weet jij daar nikske van??

Ja je hebt dus Michai, slecht, kan beter, normaal, goed, Premium en dan kom ik... Want je weet het he, ik ben een wandelende encyclopedie als het over dit gaat... haha
Met citaat antwoorden
Oud 21st October 2004, 16:45
EllekeSmits EllekeSmits is offline
Registered User

Ja, da zal wel! Jij denkt aan niks anders, encyclopedie!
Met citaat antwoorden
Oud 21st October 2004, 19:29
sophiekecools's Avatar
sophiekecools sophiekecools is offline
Registered User

de drempel is volgens mij minder hoog als de jongeren gewoon condooms kunnen kopen op school...

't lijkt me toch een goed idee...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
condoomautomaat op school Wouter Pro of Contra? 38 14th December 2004 17:32

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:40.