![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Wie wint de tour? | |||
Basso |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33.33% |
Cunego |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Landis |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Leipheimer |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mayo |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Popovich |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Rasmussen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Rujano |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Savoldelli |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Valverde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ullrich |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33.33% |
Iemand anders |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33.33% |
Stemmers: 6. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Wie wint de tour?
Volgende week begint de tour de France. De vraag die dan op elke wielerliefhebber zijn lippen ligt, wie gaat hem winnen?
|
|
|||
|
|||
Sorry voor de fans van Vinokourov en Klöden, je kan nu eenmaal maar 12 namen opzetten!
|
|
||||
|
||||
Vinokourov er niet bij? Dat kan je niet maken!
![]()
|
|||
|
|||
Vino gaat volgens mij de tour niet winnen!
Volgens mij zijn de perikelen van de dopingaffaire niet bevorderlijk voor de voorbereiding. Ook geloof ik persoonlijk niet in een vino in de tour. Daarom liever 2 renners uit een Belgische ploeg, Evans moet kunnen meedoen voor top 5 Rujano kan uitgroeien tot de grote verrassing van de tour... En als jij er nu voor zorgt dat ik 13 namen kan opstellen Barst, dan zet ik Vino er gaarne bij ![]() |
|
||||
|
||||
Maar kan je Cunego dan niet vervangen door Vino?
|
|||
|
|||
volgens mij heeft cunego nog altijd meer kans op de overwinning dan Mayo! Cunego heeft trouwens iets recht te zetten, mislukte giro weet je wel!
Dus als er iemand uit moet, is het Mayo. Hij kan nog minder tijdrijden dan Cunego. En In de tour spelen de tijdritten en nog belangrijkere rol dan in enig andere ronde. Wel rekening mee houden dat er dit jaar GEEN ploegentijdrit op het menu staat! |