actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 21st May 2006, 01:37
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Talking Nu ook officieel: Songfestival = klucht!

Finse metalband wint Songfestival 2006

De metalgroep Lordi heeft zaterdag voor Finland met het liedje "Hard Rock hallelujah" in Athene het Eurovisiesongfestival 2006 gewonnen, zo bleek tijdens de rechtstreekse televisie-uitzending. België was al donderdag in de halve finale uitgeschakeld.

Finland haalde het van 24 finalisten, van wie er tien uit de halve finale kwamen. Lordi is een als gedrochten uitgedoste en geschminkte zeskoppige metalgroep die een kruising vormt tussen Kiss, Manowar, King Diamond en Gwar. Het was de eerste overwinning voor Finland in 51 jaar Songfestival. Tweede werd Rusland, derde Bosnië-Herzegovina.

Weblog HLN, 21-05-2006 (lvk) (Belga 00:07)
Oud 21st May 2006, 09:52
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User

klucht?

Ik heb mij een avond goed geamuseerd. Ge weet wel chips, kaas, champagne,... en uiteraard de deelnemers uitlachen. Dit is een jaarlijkse gewoonte en ik hoop dat we deze gewoonte nog jaren kunnen verderzetten.
Nu even iets over de muziek. Ons Kate heeft vals gezongen! Daar eindigt dan het verhaal. (voor de mensen die mij niet geloven ga na vrtnieuws.net, zet je t'adore nog es op en luister naar de aller eerste noot, dan weet ge wat ik bedoel!) Maar lordi is wel een van de weinige nummers die ik mij nog voor de geest kon halen tijdens de stemming van eurosong! Al had Lithouwen moeten winnen :d they are the winners!
Met citaat antwoorden
Oud 21st May 2006, 11:06
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Jelle thijs
Ik heb mij een avond goed geamuseerd. Ge weet wel chips, kaas, champagne,... en uiteraard de deelnemers uitlachen. Dit is een jaarlijkse gewoonte en ik hoop dat we deze gewoonte nog jaren kunnen verderzetten.

Haha, same here
Altijd wel lachen dat songfestival!
Hoewel ik moet toegeven dat ik ook wel wat met de muziek bezig ben.
Niet dat ik al vaak hoop heb gehad dat ons Belgenlandje in de prijzen zou vallen
Hoe vaak je tijdens eurosong op vrt de definitie van het perfecte eurosongliedje niet te horen krijgt...
Dat ze daar nog steeds niet door hebben, dat dat vroeger mss zo was maar die tijd is al enkele jaren passé. Je moet geen poppy, danceliedje sturen. Je moet iets speciaal sturen zoals het fantastische Lordi of zoals we zelf enkele jaren terug bewezen hebben met Urban Trad...
Goed, dit jaar zat er niet heel veel tussen, maar Peter Evrard of zelfs Brahim hadden stukken meer kans gemaakt dan dat dance-prinsesje dat we nu gestuurd hebben...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Oud 21st May 2006, 13:27
Britt Schellens Britt Schellens is offline
Registered User

jammer toch! Zoals elk jaar heb ik de ijdele hoop dat we bij de 10 beste zullen belanden, maar niets is minder waar... Toch vind ik dat Kate Ryan meer getalenteerd is dan dat hoopje gedrochten NAH!
Met citaat antwoorden
Oud 21st May 2006, 21:58
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Talent is geen criterium.
Oud 21st May 2006, 23:59
Elke Van Loon Elke Van Loon is offline
If I'm ugly then so are you

ik vind toch ook wel dat het liedje van Kate wel goed was. Dat ze vals had gezongen wist ik niet. Maar wat nu gewonnen heeft vond ik absoluut niet goed. In Gazet van Antwerpen (sorry kan het artikel niet meer terug vinden) zei Sergio dat het zou kunnen dat de puntenverdeling niet eerlijk verloopt. Ik twijfel er soms ook aan. Maar wie ben ik om daar over te oordelen. Het is een leuk gebeuren maar soms vrees ik dan dat er toch nog wel een 'ambras' van gaat komen. Op naar volgend jaar met weer chips enz voor de tv. Het is altijd wel wat grappig vind ik.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:42.