|
|
|||
|
|||
Nieuwe KHK wallpaper?
Ik heb de mijne al gemaakt. Ik ben is benieuwd of hij binnenkort op de pc's op school staat. Nu weten jullie direct wie de maker is he. Jaja... El Davy himself...
Laatst aangepast door Davy V.H. : 29th November 2004 om 17:44. |
|
|||
|
|||
Ja da heeft wel iets!
Wat zijn dan de voorstellen voor carnaval? Pasen? Vakantie? Allé Davy werk aan de winkel! Misschien voor elke maand een thema, nu we toch bezig zijn! |
|
|||
|
|||
Citaat:
U vraagt, wij draaien... |
|
|||
|
|||
Amai menne frak! Chique gedaan jom!
Alleen een klein foutje, er schijnt precies een lamp op het gebouw (dat is zo licht --> de voorkant hé!), maar voor de rest BANGELIJK! Echt waar! Ja ik weet da kik een bikke een perfectionisje ben! |
|
|||
|
|||
Effe ter verduidelijking:
Vooral de voorkant met de stenen, het glas is donker genoeg!! |
|
||||
|
||||
Fantastisch!
spijtig genoeg heb ik 1) nog te weinig ervaring om met programma's te werken die dergelijke dingen maken (paint ken ik door en door, photoshop aant leren, maar met de ICT-lessen in het vooruitzicht, kan ik dit tegen het einde van het schooljaar mss ook wel 2) te weinig tijd met de stage weer in het vooruitzicht om dergelijke pareltjes te maken. Als het school beslist om even te stoppen met taken te geven, zal ik ook eens proberen
|
|||
|
|||
Het is wel zeer lichte steen. Maar da vuurwerk geeft ook licht af he mannen...
|
|
||||
|
||||
Hier moet k mij precies ook is op laten gaan.
Work in progress.... davy: kan je je origineel eens doorsturen? |