|
|
||||
|
||||
Leven in 2004...
Je weet dat je in 2004 leeft, wanneer...:
1.: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron... 2:. je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld... 3.:.je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen... 4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit... 5:. je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun e-mailadressen kwijt bent... 6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je 'werkstem'... 7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert... (oorspronkelijk verzonden vanuit Frankrijk, n.v.d.r.) 8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt, maar voor drie verschillende bedrijven... 10: je baas jouw werk niet kan doen... 11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je de oprit in komt rijden... 12: alle reklame op TV een internetadres heeft... 13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste 10,20,40 jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat je vervolgens teruggaat om hem op te halen... 14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs nog voordat je koffie gehaald hebt... 15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen... 16: je dit leest, knikt en glimlacht... 17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat sturen... 18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze lijst... 19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt geen nr. 9 was... 20: en je nu om jezelf zit te lachen.
|
||||
|
||||
Echt wel waar sommige dingen! Ik ga nooit buiten zonder mijn GSM, en ik ben nu net wakker en heb nog geen koffie gedronken
|
||||
|
||||
foutje:
elke vakantie als wij in spanje zijn, dan is daar geen pc(alleen gsm ) en dan spelen wij elke avond of op vrije momenten gezelschappspelletjes. Als ik alleen ben, speel ik nog patience!! nah! hihi Ik moet wel toegeven: we zijn een heel pas asocialer geworden: deze week lag het internet bij ons op kot uit, en met 3mensen van het kot hebben we geprobeerd een gezelschapsavondje te organiseren, maar spijtig genoeg was de tv nog niet uitgevallen, anders was het ons mss wel gelukt. Nu hebben we maar met zn allen naar de tv liggen gapen.(of lesvoorbereidingen maken natuurlijk!!) Ik heb ook ooit een vriendje gehad die constant met pc's bezig was. Wanneer ik toen in het weekend bij hem was, was hij bezig met zjin pc, of andere pc's te repareren en zei hij tegen mij: zet u anders maar achter den andere pc en msnt anders maar zenne. Een paar keer doe je dat, maar na nen tijd zeg je ook wel van "foert zenne, ik kom ni int weekend naar u om op msn te gaan"
|
||||
|
||||
Citaat:
Tja... sommige mensen zijn nog van den oude stempel he (Nu zalk et wel weer te horen krijgen )
|
|
Soortgelijke onderwerpen | ||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Definitief Stemmenaantal verkiezingen 13 juni 2004 | Barst | Politiek | 0 | 21st June 2004 20:13 |