|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Jongerensite Awel.be opnieuw online
jongerensite Awel.be opnieuw online
De website Awel.be, waar kinderen en jongeren terechtkunnen met al hun vragen, staat sinds dinsdagvoormiddag opnieuw online. Dat meldt Awel in een persbericht. Zondag werd de website offline gehaald door de eigenaar van de domeinnaam. Awel sprak van ‘een contractbreuk’. De organisatie sloot een contract van tien jaar af met de eigenaar en zegt alle bepalingen op het vlak van betaling en vermelding te zijn nagekomen. Kinderen en jongeren kunnen nu dus opnieuw (anoniem) met al hun vragen, over hun ouders of over verliefdheid bijvoorbeeld, terecht op het adres www.awel.be. bron : standaard.be (http://www.standaard.be/cnt/dmf20140930_01295469) eigen mening : Ik vind Awel.be een heel goed initiatief. Ik vind het goed dat jongeren met al hun problemen op vragen hier anoniem terecht kunnen. Ik kan begrijpen dat sommigen niet graag te koop lopen met hun situatie, daarom is deze site is ideaal. Het is jammer dat deze site online werd gehaald, gelukkig is hij al terug bereikbaar en kunnen jongeren hier opnieuw terecht. |